فرمانده سپاه شهرکرد مطرح کرد

تلاش برای متلاشی کردن قدرت پوشالی دشمنان در اذهان جوانان

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه شهرکرد گفت: وظیفه ما متلاشی‌ ساختن قدرت‌های پوشالی دشمنان در اذهان نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم است و سعی می‌کنیم با برنامه‌های دهه فجر امسال گامی موثر در این راستا برداریم.
کد خبر: ۷۰۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 30 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی سپاه قمربنی‌هاشم (ع) موسی انصاری گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان ‌ملت با رهبر معظم و آرمان‌های انقلاب است.
فرمانده سپاه شهرکرد گفت: وظیفه ما انتقال شایسته میراث گرانبهای انقلاب اسلامی یعنی اعتقاد به حاکمیت دین خدا و متلاشی‌ ساختن قدرت‌های پوشالی دشمنان در اذهان نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم است و امیدواریم با این برنامه‌ها در راستای شناخت و ارتقای نسل نوخاسته انقلاب اسلامی نسبت به دستاورد‌های نظام گام‌های مؤثر برداریم.
انصاری با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این انقلاب که آن را با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز می‌کند و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.
وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: فضاسازی شهرستان در این دهه باید به گونه‌ای باشد تا ضمن احترام و تعظیم شعائر، فضای مبارزات مردمی و حال و هوای پیروزی انقلاب را در سال ۵۷ تداعی کند.
انصاری تصریح کرد: برنامه‌های امسال با توجه به شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» است و برنامه‌ها با هدف تبیین مبانی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت غیرت دینی و ملی بسیجیان نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد با بیان اینکه 100 عنوان برنامه جهت گرامیداشت دهه فجر پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب و نشست‌های بصیرتی و دیدار با علما را از مهمترین برنامه‌های ناحیه شهرکرد در دهه فجر امسال بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار