در دوره جدید تحریم های امریکا به دلیل فقدان مبانی حقوقی به اهداف خود نخواهد رسید

معاونت محترم سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج ا ا گفت:هدف آمریکا کشاندن ایران به پای مذاکره است تا عناصر اقتدار ایران در منطقه را بگیرد .
کد خبر: ۶۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 25 December 2018

به گزارش تابناک،سرتیپ دوم دکتر اکرمی نیا معاونت محترم سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج ا ا افزود:مقامات امریکایی خودشان هم می دانند تحریم های فعلی نمی تواند اثر بخشی لازم را برای امریکا داشته باشند اما با تمرکز و اتکا به عملیات روانی تلاش می کند تحریم ها را اثر بخشی نماید .

وی خاطر نشان کرد:در دوره جدید تحریم های امریکا به دلیل فقدان مبانی حقوقی عدم همراهی قدرت های بزرگ جهانی با امریکا کوتاهتر و کم اثر تر خواهد بود و امریکا در این مقطع نیز به اهداف خود نخواهد رسید.

معاونت محترم سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج ا ا اظهار داشت:همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند باید مراقب دشمن برای سال آینده باشیم دشمن در سال جاری در مقابله با مردم و انقلاب اسلامی شکست خورده و ممکن است نقشه اصلی را برای سال آینده طراحی کرده باشد بنابراین همه مردم و مسئولان باید هوشیار و مراقب باشند تا انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی خود با حمایت و پشتیبانی مردم همچنان مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار