رئیس شورای اسلامی شهر قم:

کاهش 40درصدی عوارض ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوبه ای مبنی بر 40 درصد کاهش عوارض ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب بیان کرد: این بیمارستان خیریه است و به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و تا زمانی که کارکرد خود را حفظ کند مشمول تخفیف در عوارض است.
کد خبر: ۶۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 31 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی شامگاه دوشنبه پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم در خصوص افتتاح برخی از پروژه های شهری در ایام دهه کرامت عنوان کرد: مدیران شهری سلیقه به خرج دادند و در مساجد و در حضور مردم و مسئولان این طرح ها را افتتاح کردند که اقدام خوبی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: افتتاحیه ها به یک منطقه از قم اختصاص نداشت و تمامی مناطق 8 گانه را در بر می گرفت و شهروندان از این پروژه ها مطلع شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه رضایتمندی نسبی مردم از اجرای پروژه ها مشهود بود و در مجالس و برنامه های مختلف آن را ابراز می کردند. قم کاستی هایی دارد که باید بدان پاسخ داده شود قطعا منابع محدود است و در یک زمان محدود نمی توان به تمامی نیازها پاسخ داد.

وی اظهار کرد: شاخص ترین پروژه، بلوار آیت الله بروجردی بود که از ویژگی های بیشماری برخوردار است. افتتاح بلوار آیت الله بروجردی قم در مدیریت ترافیک و حمل و نقل موثر است چرا که از شریان های مواصلاتی شهر قم بوده که ساکنین قم، پردیسان، کهک و روستاهای بخش کهک نیز از این طرح منتفع می شوند.

وی تصریح کرد: افتتاح این طرح خدمت بزرگ و قابل قبول بود که در کاهش ترافیک بلوار غدیر نیز اثر دارد و در این مقطع زمانی یکی از افتخارات مدیریت شهری است.

جلالی در رابطه با مصوبه ای مبنی بر لایحه اخذ مجوز 40 درصدی کاهش عوارض و پرداخت نقدی مابقی عوارض صدور پروانه ساخت پلاک مربوط به بیمارستان فوق تخصصی قلب متعلق به موسسه آیت الله سیستانی بیان کرد: این بیمارستان خیریه است و به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و تا زمانی که کارکرد خود را حفظ کند مشمول تخفیف در عوارض است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید به طور ویژه ای از طرح های خدماتی که به نفع قم و زائران است حمایت کند و در تخصیص تخفیف عوارض گام بردارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار