فرماندار گتوند:

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گتوند در حال برگزاری است

فرماندار گتوند از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از پانزدهم خردادماه همزمان با سراسر کشور در سه مقطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 16 July 2018

علی خدری غریبوند با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در ۲ بخش انفرادی و خانوادگی با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی و ائمه معصومین(ع) در شهرستان گتوند در حال برگزاری است،گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی از راهکارهایی است که به افزایش سرانه مطالعه مفید در قالب یک رقابت جذاب کمک می کند و در شهرستان گتوند نیز این جشنواره در کتابخانه های عمومی با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی در حال اجرا است و انتظار می رود عموم شهروندان در این جشنواره کتابخوانی شرکت کنند.

وی افزود: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هفت عنوان کتاب با موضوع حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(ع) و شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

فرماندار گتوند با بیان اینکه شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی از پانزدهم خردادماه آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد، بیان کرد: با توجه به هجوم شبکه های مجازی و لزوم توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی در عصر اطلاعات، برگزاری اینترنتی و ثبت نام الکترونیکی در این جشنواره، از نکات بسیار جالب است که امیدواریم باعث ترغیب و تشویق بیشتر عموم برای شرکت در این جشنواره گردد.

خدری غریبوند با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی برای سومین سال در این شهرستان برگزار می شود،گفت: شرکت کنندگان تا ۳۱ تیرماه مهلت دارند پاسخنامه های خود را به کتابخانه های عمومی در شهرستان گتوند تحویل دهند.

وی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره در دهه اول شهریور با حضورافراد و خانواده های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد و در پایان به نفرات برتر علاوه بر لوح سپاس و تندیس جشنواره، جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

در شهرستان گتوند ۱۰ باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری و چهار باب روستایی و یک باب مشارکتی وجود دارد و حدود ۳۰۰۰ نفر نیز عضو این کتابخانه ها هستند و از خدمات این مکان ها استفاده می کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار