مدیرکل هواشناسی خوزستان:

کاهش محسوس دما در سطح خوزستان تا روز دوشنبه ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز گذشته کاهش دما را شاهد بوده‌ایم و این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 31 March 2018

کوروش بهادری اظهار کرد: آسمان استان از امروز تا روز ١٣ فروردین جو پایداری را خواهد داشت همچنین آسمان در این مدت ابری و نیمه‌ابری همراه با گردوغبار خواهد بود.

به کزارش"تابناک" وی به روند کاهش دما از روز گذشته اشاره کرد و گفت: دمای هوای اهواز روز گذشته ۴۰ درجه سانتی‌گراد بود که با افت دما به ٣٣ درجه رسید و احتمال می‌دهیم تا دو روز آینده به ٣١ درجه سانتی‌گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: به علت گردوغباری که از کشور عراق وارد استان شده و در حال حاضر در ارتفاعات بالایی جو آسمان خوزستان قرار دارد، بعدازظهر امروز در هنگام فرونشینی، کاهش موقت دید افقی دور از انتظار نیست و در شهر اهواز ممکن است این کاهش دید به ٣و ۴ کیلومتر برسد.

وی به بارش‌های پراکنده روز گذشته در شهر مختلف استان اشاره کرد و گفت: روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده و رگباری در شهرهای ایذه، دهدز، اندیمشک، شادگان، بندر ماهشهر، لالی و شوش بوده‌ایم که به دلیل گردوخاک، بارش مناسبی که مدنظر بود صورت نگرفت.

بهادری در پایان افزود: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ٣٨ درجه ‌سانتی‌گراد و دزفول با ١١ درجه ‌سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بوده‌اند، همچنین نوسان دمای اهواز، امروز بین ٣٣ و ١٨درجه ‌سانتی‌گراد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار