318 زندانی مالی چشم انتظار کمک های خیرین

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: برای آزادی 318 زندانی مالی و جرایم غیرعمد زندان های این استان 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۵۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 02 July 2015
مسعود انزابی روز پنجشنبه در جشن گلریزان خلخال افزود: انتظار می رود بخشی از این مبلغ در جشن های گلریزان مرکز و شهرستان های استان توسط خیرین جمع آوری و مابقی نیز از سوی ستاد دیه تامین و زمینه آزادی این زندانیان تا پایان ماه مبارک امسال فراهم شود.
وی با قدردانی از حضور گرم و استقبال مردم خلخال از جشن های گلریزان سال های گذشته و امسال گفت: مردم این شهرستان هر سال با بیشترین میزان کمک مالی به
آزادی زندانیان مالی رتبه برتر استان اردبیل را به خود اختصاص می دهند.
وی اظهار کرد: با توجه به کمک مالی مردم خیرخواه خلخال به زندانیان مالی در جشن گلریزان امسال تلاش می کنیم با کمک های مالی ستاد دیه استان بهتر از سال گذشته به کار نیک آزادی زندانیان مالی زندان خلخال کمک کنیم.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این جشن با اشاره به اهمیت کارهای خیرخواهانه در اسلام گفت: کمک به آزادی زندانیان مالی دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند است.
وی با بیان این که بسیاری از زندانیان مالی در اثر بی توجهی به مسائل مالی و یا بی دقتی در برگزاری تشریفات ازدواج و عروسی گرفتار زندان شده اند افزود: هر گونه کم توجهی در زندگی به تجارت و یا انتخاب همسر و تشکیل خانواده مشکلات مهمی همچون ورشکستگی ، طلاق و یا زندانی شدن فرد به علت ناتوانی در پرداخت مهریه را دنبال خواهد داشت.
وی با تقدیر از تلاش کارکنان زندان و مسوولان قضایی و کارکنان دادگستری خلخال در برگزاری جشن گلریزان گفت: مردم خلخال در کارهای خیرخواهانه همواره سرآمد سایر مناطق استان اردبیل بوده اند.
وی اظهارامیدواری کرد با کمک های مالی مردم زمینه آزادی همه زندانیان مالی زندان خلخال فراهم شود.
شهرستان خلخال با 90 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار