فرماندارمهریز:

بهره برداری از32طرح با هزینه 355 میلیارد ریال درمهریز

فرماندار مهریز گفت: 32 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی با 355 میلیارد ریال هزینه در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۶۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 03 February 2018

به گزارش تابناک یزد، سید محمد رستگاری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در شهر مهریز و مناطق روستایی در بخش های آبرسانی ، برقرسانی ، گازرسانی ، گردشگری ، کشاورزی ، مخابراتی ،تولیدی و صنعتی اجرا و آماده افتتاح است .
وی ادامه داد: از مجموع طرح ها، 26 مورد با 138 میلیارد و 910 میلیون ریال از محل اعتبارهای دولتی و 6 طرح نیز با صرف 217 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آماده افتتاح شده است .
بنا به گزارش ایرنا -یزد، فرماندار مهریز اظهار کرد: 18 طرح در مناطق روستایی بخش مرکزی و 14 طرح دیگر نیز در حوزه شهری در یکی از روزهای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و مردم منطقه به بهره برداری می رسد.
به گفته رستگاری با افتتاح طرح ها در مجموع زمینه اشتغال افزون بر 100 نفر در شهر و مناطق روستایی شهرستان مهریز فراهم می شود.
این مسوول همچنین به اجرای بیش از 200 برنامه در بخش های مختلف با همکاری خوب مردم در شهر و مناطق روستایی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
رستگاری یادآور شد: اوج مراسم های دهه فجر ، برگزاری راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن است که با مشارکت گسترده مردم ولایی و انقلابی مهریز در شهر و نیز تعدادی از روستاها برگزار می شود.
برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از دیروز 12بهمن شروع شد و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار