خرید تضمینی، مشکل اصلی طرح تولید پوشاک

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای طرح تولید پوشاک دو موضوع الگو و مدل و خرید تضمینی بسیار مهم است، با این حال سرمایه‌گذار کشوری اعلام کرده تعهدی نسبت به خرید تضمینی ندارد.
کد خبر: ۵۵۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 28 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی‌رضا شفیعی‌زاده در کارگروه تخصصی اقتصادی و اشتغال چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مقرر شد طرح تولید پوشاک در پنج استان کشور شامل چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، همدان، اردبیل و گیلان به‌صورت پایلوت انجام شود.
وی افزود: انجمن صنف پوشاک کشور به‌عنوان سرمایه‌گذار ملی و یک سرمایه‌گذار معرفی شده از هر استانی در اجرای طرح تولید پوشاک مشارکت دارند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه فراخوان برگزار شده ولی چندان استقبالی از سوی سرمایه‌گذاران استانی نسبت به طرح تولید پوشاک صورت نگرفته است، ادامه داد: هم‌اکنون مطالعات لازم برای این طرح در 21 روستای استان انجام شده، سالن‌های مورد نیاز این کار آماده شده و سرمایه‌گذار داخلی نیز انتخاب شده است.
شفیعی‌زاده با بیان اینکه در اجرای طرح تولید پوشاک دو موضوع الگو و مدل و خرید تضمینی بسیار مهم است، عنوان داشت: با این حال سرمایه‌گذار کشوری اعلام کرده تعهدی نسبت به خرید تضمینی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل اولیه اجرای طرح تولید پوشاک در پنج استان کشور انجام شده ولی همگی در بحث خرید تضمینی تولیدات به مشکل برخورد کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار