تردد در همه محورهاي مواصلاتي مازندران جريان دارد

فرمانده پليس راه مازندران با اشاره به پايان بارش‌هاي برف و باران شديد در استان، گفت: هم اکنون تردد در همه محورهاي مواصلاتي مازندران جريان دارد.
کد خبر: ۵۰۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 06 October 2017

 سرهنگ علي‌رضا قدميدرگفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در ساري، اظهار داشت: در محور هراز تردد همه تريلر‌ها در اين محور ممنوع بوده و تردد همه کاميون‌ها و کاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا 24 روز‌هاي جمعه و شنبه و يکشنبه 14، 15 و 16 مهرماه از اين محور ممنوع است.
وي افزود: به علتعمليات راهسازي در محدوده پيچ ابتهاج از 11 مهر تا 8 آذرماه از ساعت 12 تا 18 روز شنبه و از ساعت 7 صبح تا 6 عصر روز‌هاي يکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و از ساعت 7 صبح تا تا ساعت 12 ظهر روز‌هاي چهار شنبه تردد در اين محور ممنوع است.
رئيس پليس راه مازندران گفت: تردد همه تريلر‌ها به استثناي تريلر‌هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني در محور سوادکوه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به سمت قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
قدمي با بيان اينکه تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج به چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 24 روز جمعه 14 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وي گفت: با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يکطرفه خواهد بود.
فرمانده پليس راه مازندران افزود: تردد موتورسيکلت به جز موتورسيکلت‌هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت‌هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 مهرماه از محور‌هاي کرج به چالوس، هراز و فيروزکوه ممنوع شد.
قدمي گفت: پليس راه نسبت به احتمالريزش کوه در جاده کرج چالوس هشدار داد و از رانندگان خواست از سفر‌هاي غير ضروري در اين محور خودداري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار