اجرای نمایش موزیکال برای کودکان در سرعین

با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه به ویژه بین کودکان و نوجوانان نمایش موزیکال برای کودکان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 13 May 2015

شهردار سرعین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای تداوم برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری سرعین نمایش موزیکال برای کودکان به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین برای کودکان سرعینی اجرا خواهد شد.

رضا زنده‌دل افزود: ایجاد فضایی بانشاط برای کودکان سرعینی همزمان با میلاد مبعث رسول مکرم اسلام (ص) یکی از اهدافی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این با برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه حمایت از گروه‌های هنری نیز فراهم می‌شود که یکی دیگر از اهداف ما در این زمینه است.

شهردار سرعین تصریح کرد: آشنایی کودکان با قصه‌هایی که به صورت شفاهی سینه به سینه نقل شده و در حافظه‌ها مانده است اساسی‌ترین مزیتی است که اجرای چنین برنامه‌هایی خواهد داشت.

زنده‌دل با یادآوری رویکرد محیط زیستی این مجموعه در برنامه‌های خود ادامه داد: با توجه به اینکه در این نمایش کودکان آموزش می‌بینند با طبیعت مهربان باشند از این طریق ما به شکل‌گیری فرهنگ‌سازی محیط زیستی نیز کمک کرده‌ایم.

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با اعلام اینکه این نمایش در دو سانس روزهای چهارشنبه و شنبه و در آستانه عید مبعث رسول مکرم اسلام (ص) در سالن صدف به روی صحنه خواهد رفت ابراز امیدواری کرد اجرای این نمایش که هدیه‌ای از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین برای کودکان سرعینی است برای آنان مفید فایده باشد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار