امروز در هفته هفتم لیگ برتر هندبال رقم خورد

سومین باخت هدف‌پویان جوان قم

نماینده هندبال استان قم با واگذار کردن نتیجه آخرین بازی خود در نیم‌فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور رتبه چهارم جدول رده‌بندی را ازآن خود کرد.
کد خبر: ۳۴۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم، تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در هفتمین هفته مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران با هدف به دست آوردن چهارمین برد متوالی خود به مصاف تیم زنان تاسیسات دریایی تهران رفت اما در پایان این دیدار با شکست از میدان خارج شد.

هفتمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز جمعه بیست و ششم آذر ماه در شهرهای مختلف به انجام رسید و بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در دیداری بسیار مهم با تیم بالانشین جدول یعنی تاسیسات دریایی تهران به رقابت پرداختند.

مسابقه هفته هفتم لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران بین تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و هدف‌پویان جوان قم در واقع یک بازی فینال‌گونه برای نماینده هندبال قم بود که در آن تیم رده‌ چهارمی هدف‌پویان جوان در مقابل تیم رده دومی تاسیسات دریایی تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

شاگردان مربی تیم ملی هندبال یعنی زهرا احمدی‌نیا در تیم هدف‌پویان جوان قم این هفته در شرایطی برابر تیم تاسیسات دریایی تهران صف‌آرایی کردند که از پنج بازی قبل خود سه برد و دو باخت در کارنامه داشتند و با 6 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر بودند.

حریف این هفته هدف‌پویان جوان قم تیم تاسیسات دریایی تهران بود که همانند نماینده قم پنج بازی انجام داده ولی چهار برد و یک باخت در کارنامه داشت، با دو امتیاز بیشتر از نماینده قم دو پله نیز بالاتر از هدف‌پویان جوان قم در جدول هفت تیمی لیگ برتر بود.

در حالی که علاقمندان زیادی از مصاف هفته پایانی نیم‌فصل بین تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و هدف‌پویان جوان قم دیدن می‌کردند، در این دیدار دو تیم یک بازی جذاب و تماشایی به نمایش گذاشتند و نتیجه آن عبور 48 توپ از خط دروازه‌ها بود اما تیم تاسیسات با تجربه‌تر عمل کرد و با حساب 27 بر 21 شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم را مغلوب کرد.

این در حالی است که هدف‌پویان جوان قم در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود به مصاف تیم شهید چمران لارستان صدرنشین فعلی لیگ برتر رفت و نتیجه را واگذار کرد، ضمن اینکه بازی هفته دوم نماینده هندبال قم نیز یک دیدار خانگی دیگر در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بود که این دیدار نیز به نفع میهمان به پایان رسید.

هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در هفته سوم بازی‌ها به میدان نرفتند و در بازی هفته چهارم میزبان تیم انتهای جدولی هیات البرز بودند و با نتیجه قاطع 35 بر 19 صاحب برتری شدند تا ضمن کسب نخستین پیروزی این فصل، به مکان چهارم جدول نیز راه یابند.

نماینده هندبال استان قم در پنجمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران میهمان تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که توانست در دیداری که 50 گل به ثمر رسید، با نتیجه جالب 30 بر 20 حریف خود را شکست داده و دومین برد متوالی این فصل را کسب کند.

هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در ششمین بازی خود از پیکارهای سال 1395 لیگ برتر هندبال زنان کشور هفته قبل در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف تیم شهرداری بم رفتند و با کسب برتری 31 بر 23 به سومین پیروزی متوالی خود رسیدند تا با انگیزه کسب چهارمین برد این فصل این هفته برابر یکی از مدعیان قهرمانی یعنی تاسیسات دریایی تهران قرار بگیرند اما این بازی را باختند و در پایان نیم‌فصل رتبه چهارم را از آن خود کردند.

شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم با سه پیروزی، سه باخت، 160 گل زده، 141گل خورده، تفاضل گل مثبت 19 و 6 امتیاز رده چهارم جدول را در اختیار گرفتند تا در نخستین بازی دور برگشت در میهمانی تیم صدرنشین شهید چمران لارستان به میدان بروند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار