نمايشگاه آثار برگزيده هنرهاي تجسمي در بيرجند گشايش مي يابد

نمايشگاه آثار برگزيده هنرهاي تجسمي جشنواره بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا(عليه السلام) در بيرجند گشايش مي يابد.
کد خبر: ۲۷۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 06 August 2016
معاون هنري و سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار شبستان در بيرجند اظهار داشت: ۴۶ اثر ارسالي از بنياد بين المللي امام رضا(عليه السلام) در نمايشگاه آثار برگزيده هنرهاي تجسمي جشنواره بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا(عليه السلام) به نمايش در مي آيد.

 سيد علي زمزم افزود: در اين نمايشگاه آثار هنرهاي تجسمي در رشته هاي عکاسي، خوشنويسي،‌ نقاشي، گرافيک و ... در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.

وي با اشاره به اينکه نمايشگاه آثار برگزيده هنرهاي تجسمي جشنواره بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا(عليه السلام) فردا عصر (۱۶ مرداد) در محل نگارخانه سرو باغ تاريخي اکبريه افتتاح مي شود، از همه هنرمندان استان براي بازديد از اين نمايشگاه دعوت کرد.

زمزم ادامه داد: اين نمايشگاه با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و يکي از داوران پنجمين جشنواره ملي نقاشيخط و حروف نگاري رضوي افتتاح مي شود.

 وي ترويج و اشاعه فرهنگ منور رضوي، برگزاري هرچه باشکوه تر دهه کرامت و نمايش آثار فاخر توليد شده مرتبط با سبک و سيره رضوي را از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه ذکر کرد.

 وي خاطرنشان کرد:علاقمندان به بازديد از اين نمايشگاه مي توانند در ساعات ۱۲-۹ و ۲۰-۱۷ از اين نمايشگاه تا پايان دهه کرامت بازديد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار