مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان

کد خبر: ۲۵۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 09 July 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، علی ثمره‌حسینی اظهار کرد: عفاف و حجاب در جامعه دارای اهمیت فراوان است و ریشه در اعتقادات داشته و توجه به آن باید در سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف اثرات مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد، اضافه کرد: حجاب و عفاف تنها مختص خانم‎ها نیست، بلکه برای همه بانوان و آقایان به عنوان دو ارزش بسیار مهم در جامعه به شمار می‎رود که در این راستا حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.

ثمره حسینی افزود: هجمه‌های گسترده دشمنان و جنگ نرم آنها برای رواج فرهنگ غرب، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و از میان برداشتن عفاف زنان است که در این راستا باید با هوشیاری بیشتر عمل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زابل خاطرنشان کرد: پرداختن به مقوله حجاب و عفاف صرفاً منوط به این هفته نیست و باید همواره مورد توجه تمامی مسؤولان و آحاد مردم جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است، تصریح کرد: حجاب و پوشش اسلامی برای مردان و زنان تنها از کارکرد فردی برخوردار نیست، بلکه کارکرد اجتماعی نیز دارد.

ثمره حسینی ادامه داد: امنیت اجتماعی همواره به عنوان یکی از نیازهای اساسی هر جامعه انسانی مطرح است، زیرا وجود این پدیده در سطح جوامع نظم و بقاء را به عنوان مهم‎ترین کارکرد اساسی خود به وجود می‌آورد.

وی گفت: همایش عفاف و حجاب به عنوان مدافع خانواده در روز دوشنبه در مصلای زابل برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار