زنجیره سازی طرح حامی در محلات منطقه 4

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از زنجیره سازی و یکپارچه سازی طرح حامی در محلات 20 گانه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح نیازمندان منطقه 4 توانمندسازی می شوند.
کد خبر: ۲۱۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 18 April 2016
سید ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در ششمین مجمع خیرین شمال شرق تهران گفت:  طرح حامی با هدف اتصال اغنیا به فقرا  و کم کردن فاصله طبقاتی  نیازمندان با تشکیل چهار کارگروه کارآفرینی، ازدواج، مالی وسلامت در دستور کار سال جاری قرار گرفت.

حسینی با بیان اینکه سال 95 سال رسیدگی به وضعیت نیازمندان و افراد آسیب دیده خواهد بود افزود: در سال جاری با همکاری خیرین و مؤسسات خیریه طرح ساماندهی و رفع مشکلات افراد آسیب دیده و بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده ها در اولویت برنامه ها است.

وی افزود: با تشکیل مجمع خیرین منطقه 4 ضمن شناسایی خانواده های در معرض آسیب و یا آسیب دیده، سرپرستان این خانواده ها برای امرار معاش به مراکز کارآفرین معرفی خواهند شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: متاسفانه سرپرستان خانواده های آسیب دیده در گذشته با مراجعه به مراکز خیریه تنها به دنبال کمک مالی بودند، اما با تشکیل این مجمع علاوه بر ارایه مشاوره های خانوادگی، مشاوره های شغلی توانمند سازی آنان در مراکز کارآفرینی هدف اصلی این مجمع خواهد بود.

بهاری اضافه کرد: کارآفرینی، ارتقاء سلامت جسمی و روحی و بهبود وضعیت آسیب دیدگان اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در سال 95 بر اساس تدابیر ابلاغی شهرداری تهران در اولویت قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار