جاده خلخال به پونل باز مي شود

منتخب مردم خلخال و كوثر در مجلس دهم گفت: با پيگيري هاي انجام شده جاده خلخال ، پونل به زودي بازگشايي خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 13 April 2016

به گزارش ايرنا ، دكتر بشير خالقي روز چهارشنبه در جمع مردم خلخال با اشاره به مشكل تردد مردم شهرستان خلخال به علت مسدود ماندن بيش از انتظار اين جاده افزود: در حال حاضر در مسير برفگير اين جاده برف سنگين و يا مشكلي از جانب برف و يا بهمن وجود ندارد.
وي گفت: ضعف در راهداري اين مسير از سوي اداره كل راه شهرسازي استان گيلان در داخل حوزه استحفاظي اين استان موجب مسدود ماندن اين راه ارتباطي مهم در مسير خلخال به گيلان پس از گذشت حدود هفت ماه از مسدود شدن اين راه شده است.
وي اظهار كرد: هم اكنون اين جاده در حوزه استحفاظي خلخال باز ولي دپوي خاك در مبادي ورودي جاده در حوزه گيلان و از سوي اداره راه و شهرسازي شهرستان رضوانشهر سبب مسدود شدن راه و عدم استفاده مردم شهرستان از اين راه ارتباطي شده است.
نماينده منتخب مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي افزود: به بهانه هاي مختلف از جمله امنيتي كردن جاده به بهانه احتمال سقوط بهمن و يا ريزش كوه مسوولان گيلان نمي توانند بيش از اين مسير ارتباطي مردم خلخال را مسدود نگهدارند.
خالقي گفت: با برنامه ريزي انجام شده و در نشستي با مسوولان استان گيلان كه در رشت برگزار خواهد شد موضوع بررسي و براي بازگشايي راه ارتباطي خلخال به پونل تصميم گيري خواهد شد.
شهرستان خلخال در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار