از رهبری در حد اعلی دفاع می‌کنیم

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در همدان گفت: فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ که برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود با ورود مردم به صحنه، خنثی شد.
کد خبر: ۱۸۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 23 February 2016
 کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در همدان گفت: فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ که برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود با ورود مردم به صحنه، خنثی شد.

به گزارش مهر،حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه مسئله مهم پیش رو دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است، گفت: یکی از امتیازات بزرگ انقلاب اسلامی در صحنه بودن عموم مردم است که باحضور مردم در موارد متعدد مشکلات اجتماعی حل شده و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده است.

وی با بیان اینکه مردم نصرت الهی را رقم زدند و بعد از پیروزی انقلاب نیز نظام را حفظ کردند و حتی جنگ ۸ ساله هم نتوانست کشور را سرنگون کند، گفت: امنیت امروز ایران هدیه ای از خون شهدا به نظام اسلامی است و بعد از ارتحال امام خمینی و در تشییع پیکر ایشان دنیا متوجه شد که مردم دنبال انقلابند.

وی با اشاره به اینکه مردم به برکت خون شهدا پایه های جمهوری اسلامی ایران را تحکیم و دشمن مسلح را از مملکت اسلامی خارج کردند و فتنه های متعددی برای این حکومت اسلامی پیش آمد که با حضور مردم محکوم شد، عنوان کرد: فتنه منافقین و تجزیه طلبان خنثی شد و فتنه صدام و استکبار جهانی در راه اندازی ۸ سال جنگ به برکت اخلاص امام و خون شهدا و یاری مردم از بین رفت.

وی همچنین با بیان اینکه بعد از ارتحال امام خمینی (ره) مجلس خبرگان رهبری امام خامنه ای را به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرد و عموم مردم از ایشان پیروی کردند، افزود: مردم پای صندوق های رای نیز حضور خود را به اثبات رسانده و در همه انتخابات های سرنوشت ساز در صحنه بوده اند.

باید در انتخابات شرکت کرد تا امنیت و استقلال ایران اسلامی ادامه پیدا کند

وی با تاکید بر اینکه اکنون مسئله انتخابات بسیار مهم و برعموم مردم نظام اسلامی واجب است که در این انتخابات نیز حضور پیدا کنند، گفت: باید در انتخابات شرکت کرد تا امنیت و استقلال ایران اسلامی ادامه پیدا کند و ایران اسلامی با پیشرفت های چشم گیر اقتصادی، سیاسی و نظامی به راه خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه باید نظام را همیشه تقویت کنیم، عنوان کرد: مسئله دیگر در انتخابات، انتخاب اصلح است و در انتخابات خبرگان وظیفه سنگین تر خواهد بود و باید درآن دقت داشت و اشخاص ولایی را انتخاب کرد.

اصفهانی با اشاره به اینکه انتخاب شخص اصلح باید براساس سوابق و وضع حال افراد صورت بگیرد و افرادی که اطراف کاندیداها هستند معیار مهمی برای سنجش میزان تدین و وضع حال آن کاندیدا محسوب می شوند، تاکید کرد:از آن جایی که انتخاب جایگزین رهبری وظیفه مجلس خبرگان رهبری است لذا اشخاصی که برای این مجلس انتخاب می شوند باید شجاع و فقیه و سیاستمدار و زمان شناس و آگاه باشند تا بتوانند نظام اسلامی را که یادگار امام است حفظ کنند.

وی با طرح این مسئله که شورای رهبری خلاف قانون رهبری است و عظمت رهبری را تقسیم می کند، تاکید کرد: شورای رهبری امید دشمن را در ورود به مسائل کلان کشور تقویت می کند و کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری باید به صورت کاملا شفاف فتنه و فتنه گر را محکوم کنند.

وی گفت: افرادی باید انتخاب شوند که وفادار به نظام و ولایت فقیه و خط امام و مقام معظم رهبری باشند.

وی عنوان کرد: نمونه ای که اخیرا در تشییع جنازه شهید حسین همدانی در همدان اتفاق افتاد نشان داد ولایت مداری مردم اختصاص به زمان های گذشته ندارد و از رهبر شهدا در حد اعلی دفاع می کنیم.

اگر وظیفه ای نسبت به نظام داریم آن را ادا کنیم

وی با بیان اینکه باید وظیفه محور باشیم و اگر وظیفه ای نسبت به نظام داریم آن را ادا کنیم، گفت: مردم دارالمومنین همدان در ۳۷ سال انقلاب اسلامی با بصیرت کافی امتحانات سخت و دشواری را پشت سر گذاشته اند.

وی با طرح این موضوع که فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ که برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود با حضور مردم در صحنه خنثی شد و اگر ولایت مداری مردم نبود این فتنه هارا نمی توانستیم خنثی کنیم، عنوان کرد: در سال ۸۸ مقام معظم رهبری در بیانیه ای فرمودند که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته و باید طبق قانون اساسی با مسائل برخورد کنیم و همه مردم از فرمایش رهبری اطاعت کردند.

مدیرحوزه علمیه همدان همچنین در ادامه باطرح این مطلب که به برکت حضور ولایت فقیه، انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه بی نظیر است چرا که در منطقه خیلی از کشورها را به خاک و خون کشیده اند اما ایران اسلامی با استقامت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در امنیت و استقلال به سرمی برد، تاکید داشت: مردم استقامت طلب استان همدان اثبات کردند که از روز اول انقلاب در صحنه حضور داشته اند.

اصفهانی با اشاره به اینکه در اسفند ماه دو انتخابات پیش رو داریم که در این امتحان سخت نیز مردم ولایت مدار همدان باید اثبات کنند که همگام رهبری هستند، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو همه مردم باید پای صندوق های رای بروند چرا که دشمن قصد دارد حضور مردم در انتخابات را با سال های گذشته مقایسه کند و ببیند که حضور مردم در صحنه های سیاسی سرنوشت ساز کمرنگ تر یا پررنگ تر شده است.

وی در ادامه با طرح این موضوع که ما باید با حضور خود پای صندوق های رای به همه دنیا ثابت کنیم که پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم بیان داشت: مسئله دیگر انتخاب اصلح است که باید بهترین شخص را از بین کاندیدها انتخاب کنیم و در نظر بگیریم که کدام کاندیدا دلسوزتر و متدین تراست و سابقه خدمت به مردم را دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار