آغاز ماراتن تبلیغاتی نامزدها در مازندران

تبلیغات 172 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در مازندران در شرایطی آغاز شد که تا آخرین ساعات قبل از اعلام لیست نامزدها تنها یک نفر به این لیست اضافه شد.
کد خبر: ۱۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 18 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، ساعتی پیش ماراتن تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که در مجموع 172 کاندیدا در مازندران به مدت یک هفته فرصت دارند تا برای اغنای مردم و کسب آرای آنان بکوشند.
دیشب در آخرین ساعات انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده و طرفداران آنها  هنوز هم امید به تائید نامزد مورد وثوق خود در شورای نگهبان داشتند و برخی ستادهای نامرئی و بدون تابلو یا با تابلو آنها تا دیشب فعال بود اما تنها یک نفر در حوزه مازندران توانست از فیلتر بررسی‎ها و صلاحدید شورای نگهبان عبور و خود را به جرگه کاندیداهای مازندران اضافه کند.
د رشرایطی که اخلاق ایرانی و اسلامی تخریب دیگران را نمی‎پذیرد، داستان مرکز مازندران هم از روزهای گذشته تاکنون در مناسبت‎های مختلف به پرهیز کاندئیداها و طرفداران آنها نسبت به تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی تاکید کرده و از رصد اقدامات خبر داده است.
استانداری مازندران تعداد کل رای‎دهندگان مازندرانی در دهمین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس پنجم خبرگان را 2 میلیون و 235 نفر اعلام کرده است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار