کاندیدای مجلس خبرگان در لرستان

در صورت راهیابی به مجلس خبرگان حل مشکلات جوانان را در دستور کار خواهم داشت

آیت الله احمد مبلغی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان در جمع نمازگزاران مسجد مولای متقیان در محله قاآنی بروجرد گفت: رساندن پیام انقلاب به نسل های آینده مسئولیت بزرگی است که برعهده همه ماست.
کد خبر: ۱۸۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 15 February 2016


به گزارش تابناک از لرستان ، آیت الله احمد مبلغی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان در جمع نمازگزاران مسجد مولای متقیان در محله قاآنی بروجرد گفت: رساندن پیام انقلاب به نسل های آینده مسئولیت بزرگی است که برعهده همه ماست.
وی لازمه انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهانیان را اتحاد و انسجام ملت ایران دانست وبیان کرد: توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب رسیدن ما به سر منزل مقصود می شود.
این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان، نهاد خبرگان رهبری را از نهادهای مبلغی با اشاره به جایگاه والای رهبری و ولایت فقیه در نظام عنوان کرد: نمایندگان مجلس خبرگان علاوه بر مسئولیت بزرگ تعیین رهبر در وقت نیاز وظیفه خدمت به نظام و ملت را برعهده دارند.
آیت الله مبلغی یاد
آوری کرد: حل مشکلات استان لرستان، رسیدگی به موضوع جوانان و
امید دادن به جوانان برای کار و تلاش و حفظ ارزش های اسلامی از موضوعاتی است که در صورت راهیابی به مجلس خبرگان در دستور کار خواهم داشت.
جمعیت استان لرستان بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر است و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
آیت الله سید محمد نقی شاهرخی خرم آبادی، آیت الله احمد مبلغی و آیت الله هاشم نیازی خرم آبادی از جمله کاندیداهایی هستند که برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری لرستان تایید صلاحیت شده اند.
انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه به صورت همزمان برگزار می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار