شناخت نقاط حادثه‌خیز در فردیس

کد خبر: ۱۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 06 December 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: شناخت نقاط حادثه‌خیز در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های ما برای کاهش حوادث رانندگی در این شهرستان شناسایی نقاط حادثه خیز است.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل تیم‌های کارشناسی شناسایی این نقاط در دستور ویژه قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان فردیس ادامه داد: حل مشکلات ترافیکی و ارتقای ایمنی سطح جاده‌های این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

قنبرزمانی تأکید کرد: این شهرستان نیز با معضل ترافیک مواجه است و لازم است اقدامات ترافیکی ویژه‌ای برای رفع این معضل نیز از سوی کارشناسان صورت گیرد.

وی استانداردسازی و تسهیل در رفت و آمد خودروها را مهم ارزیابی کرد و گفت: حفظ ایمنی عابران پیاده و رانندگان به عنوان یکی از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فردیس با اعلام اینکه ساماندهی ترافیک و ارائه آموزش‌ها به مردم در این زمینه نیز یکی از مهمترین مسائلی است که باید از سوی مسئولان و کارشناسان ترافیک مورد توجه واقع شود،‌گفت: اجرای طرح‌های کارشناسانه می تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

قنبرزمانی با بیان اینکه فردیس به تازگی به شهرستان تبدیل شده است و نیازمند توجه و اجرای پروژه‌های عمرانی در زمینه‌های مختلف است تأکید کرد: اجرای پروژه‌های مانیتورینگ، پارکومتر، احداث پل‌های عابر پیاده، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه، روشنایی معابر، تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ... از مهمترین طرح‌هایی است که باید در این شهرستان اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز در این شهرستان باید استانداردسازی سرعت گیر خیابان‌ها نیز انجام شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار