نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی کرد

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ 04 October 2024
منصور علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک زنجان ضمن تقدیر از اقتدار موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خویشتنداری مسئولانه جمهوری اسلامی در برابر اقدامات غیرقانونی و نسل‌کشی رژیم اشغالگر قدس و نقض حاکمیت ملی در جنایت به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، پایبندی ملت بزرگ ایران  به صلح و امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای را به اثبات رساند.
 
وی تصریح کرد: هفته گذشته شاهد این بودیم که بار دیگر رژیم تروریست و سفاک صهیونیستی که هویتش با ترور و‌جنایت در هم‌آمیخته مجاهدی بزرگ و عالمی شجاع را ناجوانمردانه و به سبک همیشگی خود یعنی ترور به شهادت رساند.
 
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بار‌ها مجامع بین‌المللی به ویژه حامیان این رژیم غاصب را به عمل به مسئولیتشان در ممانعت و مهار اقدامات جنون آمیز تروریسم دولتی اسرائیل دعوت کرده است، افزود: جمهوری اسلامی بار‌ها رژیم صهیونیستی را متوجه عواقب کار خود کرده بود که متاسفانه مورد توجه آنها قرار نگرفت.
 
علیمردانی اضافه کرد: این حمله، همان وعده صادقی بود که همه منتظرش بودند و در واقع به تعبیر مقام معظم رهبری اسرائیل و آمریکا یک عده اراذل و اوباشی هستند که به هیچ قانونی پایند نیستند.
 
وی با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی کرد، افزود: بدون شک قدرت شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر، محکم‌تر و مؤثرتر از قدرت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار