دادگستری خراسان‌شمالی: مدیران در اجرای قانون با تولیدکنندگان مدارا کنند

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: مدیران در اجرای قانون نسبت به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مدارا کنند.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ 10 September 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده روز سه شنبه در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان‌شمالی اظهار کرد: تصمیمات مدیران باید بر اساس قانون باشد، اما آنها در برخی موارد می‌توان با انعطاف بیشتر و ارائه راهکار مناسب زمینه ساز رفع موانع، مشکلات و محدودیت‌های تولید شد.
 
وی افزود: مدارا با تولیدکنندگان فراتر از منافع سرمایه گذار یا تولیدکننده، به نفع اقتصاد کشور است.
 
حجت الاسلام براتی زاده ادامه داد: اکنون تولیدکنندگان با مشکلات مختلف مالیاتی، انسداد حساب، کمبود سرمایه در گردش و یا تامین انرژی روبه رو بوده و متقاضی دریافت تسهیلات یا استمهال بدهی‌های معوق بانکی هستند که باید این مشکلات برطرف شود.
 
وی گفت: ضابطه مندی و قانون مداری مهمترین معیار تصمیم گیری و ملاک عمل در حمایت از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران است، اما این رویکرد نباید سبب شود مسوولان دستگاه‌های اجرایی غیرمسوولانه عمل کنند.
 
وی افزود: دستگاه قضایی استان با رویکرد حمایت از تولید و سرمایه گذاری، تلاش دارد تا موانع و مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را برطرف کند.
 
رییس کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: مسوولان باید تلاش کنند تشریفات ناشی از بروکراسی‌های اداری، سبب بروز مشکل برای تولید نشود.
 
در این نشست مشکلات هفت واحد تولیدی از جمله واحد کشت و صنعت مزرعه سبز خرم، فرآورده‌های لبنی ارم، کارخانه نمک جاجرم و همچنین موانع فراروی یک واحد پرورش قارچ، سه مجموعه گردشگری، خدماتی و گلخانه‌ای و همچنین یک واحد تولید فرش دستباف بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار