تابناک هرمزگان-مراسم بزرگداشت شهادت‌ آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه ایشان با حضور آیت الله سید محمدعلی معصومی استاد اخلاق حوزه‌های علمیه ، دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو، معاونین و مدیران ارشد مجتمع، کربلایی جعفری مداح اهل بین، قاری مطرح استان آقای کهوری و حضور پرشور مدیران و کارکنان ایزوایکو در سالن آمفی تئاتر این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ 21 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مراسم بزرگداشت ارتحال شهادت‌گونه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی با حضور گسترده مدیران و کارکنان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران صبح سه شنبه یکم خرداد ماه در محل سالن آمفی تئاتر ایزوایکو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آیت الله سید محمدعلی معصومی استاد اخلاق حوزه‌های علمیه و از روحانیون سرشناس هرمزگان برگزار گردید، مدیرعامل، معاونین، مدیران و شمار گسترده‌ای از کارکنان ایزوایکو جهت قرائت قران مجید و فاتحه حضور یافتند.

تلاوت آیات کلام الله مجید، سخنرانی مدیرعامل ایزوایکو، سخنرانی آیت الله سید محمدعلی معصومی محمدعلی معصومی استاد اخلاق حوزه‌های علمیه و از روحانیون سرشناس هرمزگان، مداحی مداح اهل بیت .. جعفری و قرائت فاتحه و ذکر صلوات بریا شادی روح شهیدان راه خدمت از برنامه های این مراسم بود.

این مراسم با تلاوت ترتیل آیات نورانی قرآن مجید با صوت دلنشین قاری کشوری کربلایی کهوری آغاز و سپس دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر شهادت رئیس جمهور مردمی دکتر سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

مدیرعامل ایزوایکو افزود: امروز تقدیر خداوند متعال اینگونه مقرر شد تا خدمتگزار ایران اسلامی آیت الله رئیسی که خادم الرضا بودند، در روز میلاد علی ابن موسی الرضا علیه السلام میهمان ایشان شوند.

سکان دار بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور با بیان اینکه آیت الله رئیسی سه سال پیش سکان ریاست جمهوری را به خاطر اصرار مسئولان، علما و مردم بر عهده گرفت و وارد میدان حساس نجات کشور شدند، اظهار کرد: آیت الله رئیسی در سخت‌ترین شرایط با تمام قوا زیر بار مسئولیت سنگین ریاست جمهوری رفتند.

دکتر سلمان ضربی روحیه تلاش و خستگی ناپذیری ایشان در راه حل مشکلات مردم اشاره نمود و ابراز داشت: مردمی بودن و خود را وقف مردم نمودن از جمله ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود. و همه ما شاهد آن بودیم که شهید آیت الله رئیسی هرگز اهل تشریفات، تکلفات و زندگی‌هایی که مسئول را از زندگی توده مردم دور می‌ساخت، نبود،

مدیرعامل ایزوایکو در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: روحیه مردمی آیت الله رئیسی چنان والا بود که او را عاشق دیدار با مردم و حضور در سفرهای استانی نموده بود و همگی شاهد سفرهای فشرده ایشان در جهت حل مشکلات مردم در جای جای ایران عزیز و حتی دورافتاده ترین نقاط کشور بودیم.

آیت الله سید محمدعلی معصومی در این مراسم بیان داشت: آیت الله رئیسی شیفته هم نشینی با محرومان و توده‌های مردم و باز کردن گره از مشکلات مردم بود.

آیت الله معصومی با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری با کفایت، شایسته و آبرویی برای ایران زمین بود، خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف نسبت به رئیس جمهور کشورمان نگاه محترمانه‌ای داشتند و بسیاری از کشورها نسبت به این حادثه عکس العمل بزرگی نشان داده، حتی برخی از کشورها عزای عمومی اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی همواره ایران اسلامی را کشور امام زمان (عج) می‌دانست و با ایثارگری وارد میدان شده، کشور را در دورانی سخت در دست گرفت و از بحران‌های مختلفی عبور داد، اظهار داشت: آیت الله رئیسی کاری کرد که امروز نرخ بیکاری در کشور به زیر ۸ درصد رسیده است؛ کشور ضمن عبور از تعطیلی ۲ هزار کارخانه، به رونق تولید و فعال شدن بیش از ۱۰ هزار کارخانه رسید.

استاد اخلاق حوزه های علمیه پرتلاشی و تلاش بی وقفه در خدمت به کشور، مردم و اسلام را از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی دانست و با تأکید بر اینکه ایشان هیچ روز تعطیلی نداشت و همواره در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به مردم قدم بر می‌داشت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان رئیس جمهور با کفایت و شایسته یاد نمودند؛ چرا که این دولت متفاوت با دولت‌های دیگر کار نموده است.

وی خلوص نیت، صفا و اخلاص را پایه محبوب دل‌ها شدن آیت الله رئیسی و ایستادگی بر روی اصول انقلاب بر پایه آیات نورانی قرآن را از ویژگی‌های ایشان دانست و اظهار داشت: آیت الله رئیسی با عمل به آیه شریفه «أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکَافِرِینَ» با صلابت در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی نمود؛ عملیات وعده صادق مدیون پیگیری‌های مجدانه آیت الله رئیسی از نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» امروز داغدار شده و یکی از سرداران مهم خود را از دست دادند، تصریح کرد: آیت الله رئیسی دلداده خدا و اهل بیت علیهم السلام بود.

در پایان مراسم با نوای کربلایی جعفری و روضه خوانی و مداحی حاضرین به عزاداری و سوگواری شهادت سید محرومان دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشور پرداختند و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه یاد ایشان و همراهانشان را گرامی داشتند.

برچسب ها: ایزوایکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار