تابناک هرمزگان- پیرو بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان از مدرسه مهرجو، در فروردین ماه سال جاری جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست وی با موضوع رفع مشکلات دانش آموزان اوتیسم برگزار شد، که در راستای عملیاتی کردن مصوبات آن، فرماندار بندرعباس به اتفاق شهردار مرکزی و شهرداران نواحی بندرعباس از این مدرسه بازدید شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱ 07 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مجید رجبی رئیس آموزش و پرورش استثنایی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همکاری استاندار هرمزگان،فرماندار و شهردار بندرعباس و تشریح اهمیت توجه به دانش آموزان معلول گفت:

 از عوامل دست اندر کار میخواهم با توجه به زمان اندک باقیمانده در خصوص عملیاتی کردن مصوبات، تسریع در روند اجرای مصوبات مربوط به دانش‌آموزان معلول در هرمزگان صورت گیرد.

 حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: طبق مصوبات شورای اجتماعی استان تاکیدات لازم جهت سرعت بخشی به امورات انجام شده است و با اقدامات عملی در این زمینه قطعاً در آینده ای نزدیک شاهد بهبود وضعیت آموزشی و رفاهی دانش‌آموزان با اختلال طیف اوتیسم در بندرعباس خواهیم بود.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز ابراز کرد: طبق مصوبات شهرداری بندرعباس، این مجموعه با عزمی راسخ در راستای شروع و اتمام پروژه‌های مد نظر شامل تکمیل حیاط حسی مدرسه اوتیسم، نصب وسایل ورزشی در این مدرسه و ساخت یک پارک ویژه اوتیسم در شهر بندرعباس اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار