با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛
تابناک هرمزگان- با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان در شهرستان بستک کلنگ عملیات اجرایی دو پروژه آموزشی در منطقه جناح با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱ 31 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مسعود فقیهی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: این دو پروژه در شهرهای جناح و هنگویه اجرا خواهد شد.


وی اضافه کرد: دبستان ۱۲ کلاسه شهر جناح با زیربنای ۱۴۷۱ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی در سایت نهضت ملی مسکن(شهرک ۱۰ هکتاری جناح) و دبستان ۹ کلاسه شهر هنگویه با زیربنای ۸۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و به همت خیر مدرسه ساز حاج اسماعیل امینایی ساخته خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جناح ضمن تقدیر از مساعدت های ارزنده خیرین گرانقدر ابراز امیدواری کرد با احداث این دو پروژه مهم نیاز آموزش و پرورش منطقه به زیرساخت‌های آموزشی استاندارد تا حدود زیادی مرتفع گردد.

شایان ذکر است این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بستک، امام جمعه اهل سنت بستک، فرماندار شهرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش، و مسئولین دستگاه های اجرایی استان و شهرستان انجام شد.

 

 

کلنگ احداث ۲۱ کلاس درس به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار