مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه ستاد برنامه‌ریزی فعالیت‌های تابستانی استان هرمزگان
کد خبر: ۱۱۷۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ 27 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان او اظهار داشت: در بحث اوقات فراغت و فعالیت هایی که هر ساله در این ایام صورت میپذیرد ما باید به آسیب‌ها نیز در این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: یکی از این اسیب ها میتواند موازی کاری بین دستگاه های مختلف باشد و در واقع بعضا دیده شده، حیطه کاری برخی دستگاه ها کاملا بر هم منطبق هستند و عدم اطلاع از برنامه های حوزه های مجاور یکی آسیب هایی است که ما هر ساله در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با آن مواجه هستیم و این مسئله نشان دهنده عدم انسجام و هماهنگی است.
وی افزود: به عنوان نمونه در سر لوحه دستورالعمل پژوهش سرای دانش آموزی موضوع اجرای سند تحول بنیادین قید شده است. یعنی همه ما باید به نوعی در این ساحت شش گانه سند یک سری فعالیت ها را متناسب با حوزه ماموریتمان تعریف کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: نوع نگاه ما به برخی از مسائل اداری نباید صرفاً از دید وظیفه کاری تلقی شود و باید به صورت دلی برخی موارد انجام شود. به عنوان مثال  افزایش چشمگیر محبوبیت رئیس جمهور شهیدمان آیت الله رئیسی طی ماه های اخیر به این دلیل بود که ایشان بسیاری از کارها را به صورت دلی انجام میدادند، یعنی از جنس خدمت خالصانه به مردم و به قول معروف آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار