تابناک هرمزگان- باحضور دوستی استاندار هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ، خیرنیک اندیش و جمعی از مسوولین محلی کلنگ احداث چهار مدرسه در قالب ۴۵ کلاس درس در شهرستان بستک به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ 01 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مدیرکل نوسازی مدارس در این آیین اظهارداشت: مدرسه ۱۲ کلاسه مصطفویه نوین شهرستان بستک با زیر بنا ۲ هزار متر مربع و اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش بنی‌عباسی از نوادگان خیر گرانقدر مرحوم آقای مصطفی بن عبداللطیف احداث می‌شود.

وی در ادامه افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه شهر جناح ، مدرسه ۱۲ کلاسه نهضت ملی بستک و مدرسه ۹ کلاسه هنگوئیه از دیگر پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن با مشارکت خیر و اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان آغاز شد.

باوقار زعیمی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، هزار و ۱۲۵ دانش‌آموز از فضای ایمن و استاندار استفاده خواهند کرد و سرانه فضای آموزشی بستک هم به عدد ۹ متر مربع خواهد رسید.

. مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به نهضت مدرسه‌سازی در استان، بر اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز برای توسعه فضاهای آموزشی تاکید و بیان کرد: تلاش خیرین مدرسه‌ساز در نهضت مدرسه‌سازی قابل تقدیر است و این امر زمینه ساز تربیت جوانان متخصص خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار