معاون وزیر صمت در بازدید از غرفه ایزوایکو:

ایزوایکو در دوسال گذشته رشد نمایی بسیار خوبی داشته است

تابناک هرمزگان-بابک احمدی با حضور در غرفه ایزوایکو در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پخش و پتروشیمی در تهران در ارزیابی خود از عملکرد این شرکت اظهارداشت: ایزوایکو در دو سال گذشته رشد نمایی بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 11 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایدرو درباره فعالیت های این شرکت و اینکه قرار است مجموعه به چه سمت و سویی برود؟ گفت : در کشور تقاضا و ظرفیت ساخت و تولید به قدر کافی در حوزه شناورهای دریایی اعم از تجاری، صنعتی ، گردشگری و مسافری وجود دارد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز در این حوزه تبدیل به معضل شده است تامین نقدینگی و سرمایه گردش مورد نیاز در تولید است افزود: در تمام دنیا کسی بدون سیستم های لیزینگ و وام های تجاری کار نمی کند و توقع ما این است که نظام بانکی کشور در حوزه پروژه های سنگین ریالی و ارزی وارد عمل شده و زیرساخت های تامین مالی ایجاد کند تا اتصال بین خریدار و فروشنده رونق بیشتری پیدا کند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکراتی با شبکه بانکی صورت گرفته که امیدواریم به زودی منتج به نتایج خوبی شود خاطرنشان کرد : هرچند که در این مدت از ابزارهای نوین مالی با توجه به ظرفیت های بازار سرمایه نیز غافل نبودیم و در سال گذشته در حوزه صنایع سنگین در ایدرو شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بودیم.

وی تصریح کرد: در صنایع دیگر نیز در حال مطالعه با وزارت صمت برای تدوین و طراحی روش های تامین مالی هستیم که بتوانیم مسیر اتصال تولید به تقاضا را هموارتر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار