استاندار اردبیل تاکید کرد:

راه خلخال به فیروز آباد باید تا شهریور 94 افتتاح شود

یکی از مهمترین مشکلات جنوب استان نامناسب بودن راههای ارتباطی است. در صورت بهره برداری از دو پروژه راه اصلی خلخال به فیروزآباد و خلخال به درام در استان زنجان امکان استفاده مردم جنوب استان از راه های ارتباطی استاندارد فراهم می شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸ 08 March 2015

استاندار اردبیل در حلسه پیگیری طرح های عمرانی شهرستانهای خلخال و کوثر بر لزوم تکمیل و افتتاح راه خلخال به فیروزآباد تا شهریور ماه سال آینده تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش در این جلسه که در استانداری برگزار شد با یادآوری اهمیت تقویت زیرساخت های ارتباطی استان ، گفت: با افتتاح این جاده بخشی از نقاط حادثه خیز مسیر ارتباطی خلخال به مرکز استان حذف می شود.

جاده خلخال فیروزآباد جایگزین بخشی از جاده قدیمی خلخال به کوثر می شود که پس از آبگیری سد گیوی به زیر آب خواهد رفت. عملیات اجرایی جاده فیروزآباد خلخال از سال 86 آغاز شده است و مسئولان از سال 88 تاکنون همواره وعده افتتاح آن را داده اند.

وی همچنین از انجام بهسازی و بازسازی 45 کیلومتر راه روستایی در شهرستان های خلخال و کوثر خبر داد.

در این نشست جلیل جعفری بنه خلخال اظهار کرد: با بهره برداری از دو پروژه راه اصلی خلخال به فیروزآباد و خلخال به درام در استان زنجان امکان استفاده مردم جنوب استان از راه های ارتباطی استاندارد به مرکز استان و کشور فراهم می شود.

وی در قسمت دیگری از سخنانش درباره آخرین وضعیت اجرایی سدهای گیوی و بفراجرد خلخال گفت: براساس آخرین برآوردها ، سد گیوی به 150 میلیارد تومان و سد بفراجرد به حدود 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که امیدواریم با بهره برداری عملی از این سدها شاهد برداشته شدن گامی دیگر در راستای توسعه متوازن استان و شکوفایی بیش تر بخش کشاورزی و باغداری در جنوب استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار