حادثه متروپل نماد ناکارمدی ساختاری و بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است

شهردار اراک گفت:در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت، بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم که رعایت قوانین و مقررات ملی را در همه زمینه ها نادیده و برخلاف ارزش های دینی و ملی بدان پایبند بودند.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 08 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی در بازدید از ساختمان متروپل آبادان افزود: حادثه غم انگیز متروپل به عنوان نماد ناکارمدی ساختاری و بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است.
وی یادآورشد:حادثه غم انگیز متروپل امروز به یک فریاد مردمی تبدیل شده که مطالبه حقوق مستضعفان، نفی تبانی و زدوبند، و مجازات خاطیان و مجرمان از جمله آنهاست.
شهردار کلانشهر اراک افزود: در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم که رعایت قوانین و مقررات ملی را در همه زمینه ها نادیده گرفته و برخلاف ارزشهای دینی و ملی بدان پایبند نبودند.
وی اظهار داشت: مردم شریف ایران این شرایط غم آلود را به فرصتی تبدیل خواهند کرد که در آن زندگی و جان انسانها گرامی داشته شده و با رفع اشتباهات و پیشگیری از فجایع و مصائب به استحکام و اتقان امور خواهد انجامید و تاوان عدم رعایت شایسته سالاری و قانون شکنی را با خون و جان مردم نخواهد پرداخت.
شهردار اراک افزود: امید می رود با پذیرش این مهم که همه ما مکلف هستیم کارها را محکم به سرانجام برسانیم به تبعات و الزامات آن هم یعنی رعایت و نظارت بر اجرای قانون هم پایبند باشیم و بدانیم که ترک فعل موجب ضمان خواهد بود.
دکتر کریمی با اشاره به سابقه شهر آبادان در زمان جنگ، آن را شهری سرافراز و مقاوم و پایدار و ماندگار نامید و افزود اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر اراک و همکارانی از سپاه و استانداری استان مرکزی برای تسلیت و تعزیت به خانواده های این فاجعه تاسف بار به شهر آبادان آمده ایم تا اعلام آمادگی خود را در راستای همکاری با شهرداری آبادان و برای کاهش تالمات روحی افراد و مردم شهر که شدیدا تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته اند، داشته باشیم.
در پایان رییس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری آبادان طی نشست صمیمانه با مدیران شهری اراک، با قدردانی از حضور هیت اعزامی به آبادان و ابراز همدردی، به تشریح آخرین وضعیت حادثه متروپل پرداخت.
لازم به ذکر است، در این بازدید هیئتی متشکل از استانداری، سپاه روح اله استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اسلامی شهر اراک برای عرض تسلیت به خانواده های فاجعه غم بارِ ریزش ساختمان متروپل آبادان به شهر آبادان سفر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار