هوای قم همراه با تندباد و رگبار شدید باران

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: از عصر امروز تا اواخر وقت شنبه، هوای استان‌های قم، تهران، البرز و نیمه شمالی مرکزی، شاهد تندباد شدید همراه با گرد و خاک و رگبار و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 16 April 2022

به گزارش تابناک قم، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه هشدار در سطح نارنجی پیش بینی کرد: از عصر روز جمعه تا اواخر وقت روز شنبه در سه استان قم، تهران، البرز و نیمه شمالی مرکزی شاهد تندباد شدید همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و نیز انتظار رگبار باران، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت ودر مناطق مستعد، ریزش تگرگ خواهیم بود.

این سازمان همچنین اعلام کرد: اختلال در تردد‌های درون شهری و برون شهری، خیزش گردوخاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا، شکسته شدن درختان فرسوده و نهال‌ها و آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و خسارت به صنعت کشاورزی، آب‌گرفتگی محلی، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها و برخورد صاعقه از اثرات این پدیده‌های جوی خواهد بود.

سازمان هواشناسی به مردم توصیه کرد: از تردد غیرضروری، پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها اجتناب و از محصولات کشاورزی و باغی خود محفاظت کنند.

گفتنی است هشدار در سطح نارنجی در مواقعی که احتمال خسارت گسترده زیاد است صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار