رئیس اتاق بازرگانی همدان:

«غنا» بهترین فرصت برای کشت فراسرزمینی است

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به مزیت‌های آب و خاک در کشور غنا گفت: این کشور بهترین فرصت برای توسعه و ترویج کشت‌های فراسرزمینی است.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 20 October 2021
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به مزیت‌های آب و خاک در کشور غنا گفت: این کشور بهترین فرصت برای توسعه و ترویج کشت‌های فراسرزمینی است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، علی اصغر زبردست روز چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی استان همدان افزود: کشور غنا دارای مزیت‌های بسیاری در بخش کشاورزی و معدنی است و با توجه به مشکلات بخش کشاورزی در کشورمان می‌توانیم از قابلیت‌های این کشور بهره برداری کنیم.

وی تاکید کرد: غنا با ثبات‌ترین کشور آفریقا است و از سال ۹۴ روابط استان همدان با این کشور را آغاز کردیم که تاکنون ادامه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان گفت: تاکنون چندین هیات تجاری به این کشور اعزام و نتایج خوبی از این دیدار‌ها حاصل شده که حضور اکیپ نیرو‌های فنی مهندسی ما نمونه بارز این موضوع است.

به گفته وی به راحتی و با برنامه ریزی مدون می‌توانیم بخشی از اشتغال استان را به غنا بکشانیم و از مزیت‌های این منطقه استفاده کنیم.

وی به ظرفیت داروسازی استان همدان اشاره کرد و افزود: مبل و منبت و چینی آلات بهداشتی از جمله محصولات بومی استان همدان در کشور غنا بازار خوبی دارند و باید مراودات تجاری با کشور غنا گسترش یابد.

زبردست اظهار داشت: فعالیت چند شرکت داروسازی در این استان فرصت خوبی برای انتقال دانش و احداث صنایع داروسازی در کشور غنا است. 

به گزارش ایرنا اووسو بواتنگ به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان امروز به این شهر سفر کرد و دیدار با استاندار همدان و جمعی از فعالان اقتصادی و بازدید از هنرصنعت مبل منبت در شهر جهانی ملایر از برنامه‌های او بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار