تابناک-شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن عذر خواهی از پاکبانان و خانواده‌های محترمشان و مردم شهر بندرعباس گفت: پاکبانان و کارگران شهرداری کسانی هستند که بیشترین زحمت را برای شهر می‌کشند و همیشه مورد حمایت اینجانب در دوره‌های مختلف شورای شهر و بقیه اعضای محترم شورا بوده و هستند. ما همیشه دغدغه شرایط کاری و پرداخت‌های مالی و بیمه این عزیزان را داشته‌ایم و برای رفع مشکلات آنها تلاش کرده‌ و امیدواریم بی‌دقتی ناخواسته باعث تکدر خاطر این عزیزان نشود و حتما برای جبران آن، از این عزیزان دلجویی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 15 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص انتشار یک عکس در فضای مجازی از دیدار یکی از اعضای شورا با پاکبانان شهرداری اظهار داشت: متاسفانه تصويری از ديدار یک عضو شورای شهر با پاكبانان عزيزمان در فضای مجازی در حال انتشار است كه به دليل عدم اطلاع رسانی لازم در خصوص واقعيت‌ها، اين تصوير حاشيه‌های بسياری ايجاد نموده است.
جراره افزود: از زمان شروع بكار شورای ششم كه از نيروهای جوان و پر تلاش تشكيل شده است طبق روال معمول، اعضا دائما در حال بازديد و آشنايی با بخش‌های مختلف شهرداری بوده اند كه جای تشكر دارد اما در خلال يكی از اين بازديد‌ها، یکی از اعضای شورای شهر در خواست ديدار با پاكبانان شريف شهرداری را داشتند كه اين ديدار با توجه به شرايط كرونا و حفظ فاصله اجتماعی می بايست در فضای باز صورت می گرفت كه در تصوير هم اين امر مشهود است اما قطعا اين ديدار می توانست به شكل زيباتری انجام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: اعتقاد دارم املای نانوشته غلط نخواهد داشت، اين حجم از ديد و بازديدهای اعضای شورا و فعاليت های در جريان، قطعا خطاهايی را نيز در پی خواهد داشت كه بازديد اخير هم از اين امر مستثنی نيست.
جراره در پایان ضمن عذر خواهی از این عزیزان، خانواده‌های محترمشان و مردم شهر بندرعباس افزود: لازم می دانم ضمن پذيرش خطای انجام شده به نيابت از همه همكارانم در شورای شهر بندرعباس از محضر شهروندان بندرعباسی و يكايك پاكبانان شريف و زحمتكش عذرخواهی نموده و در خواست دارم با جلوگيری از انتشار اين تصوير بهانه ای به دست شبكه های معاند و ضد نظام ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار