تابناک-استاندار هرمزگان که عصر امروز پنجشنبه عازم شهرستان بشاگرد شده است، دقایقی پیش از چند پروژه مهم در شهرستان میناب از جمله پروژه احداث بهسازی محور میناب - سندرک بازدید و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی و جهت رفع مشکلات آن دستور ویژه صادر کرد.
کد خبر: ۹۹۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 09 September 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،استاندار هرمزگان که عصر امروز پنجشنبه عازم شهرستان بشاگرد شده است، دقایقی پیش از چند پروژه مهم در شهرستان میناب از جمله پروژه احداث بهسازی محور میناب - سندرک بازدید و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی و جهت رفع مشکلات آن دستور ویژه صادر کرد.

این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر پیش بینی شده که در قطعه اول بیش از ۷ کیلومتر در حال احداث است.

پروژه مذکور در سال ۱۳۹۸ به دست استاندار هرمزگان کلنگ زنی و اجرای فاز اول به میزان بیش از ۷ کیلومتر بعد از حوزه شهر به عرض ۱۱ متر به مبلغ بیش از ۱۲ میلیارد تومان، از خرداد ۱۳۹۹ برای مدت یک سال به پیمانکار واگذار و شروع شد.

استاندار هرمزگان روند اجرای این پروژه را مثبت ارزیابی کرد.

وی پیشرفت فعلی پروژه را ۶۰ درصد عنوان کرد و دستور داد: با توجه به عدم تزریق به موقع اعتبار به کارگاه که منجر به کند شدن این پروژه شده است، اقدام لازم صورت گیرد.

دکتر همتی همچنین به فرماندار ويژه میناب و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نیز دستور داد تا مشکل سیمان و سوخت این پروژه رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار