معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، هفته دولت را فرصتی در راستای ارائه و بیان فعالیت‌ها و عملکرد دولت برای مردم دانست.
کد خبر: ۹۸۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 24 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، دکتر علی رئوفی همزمان با نخستین روز هفته دولت در گلزار شهدای بندرعباس، ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای بزرگوار، عنوان کرد: این هفته فرصتی در راستای ارائه و بیان فعالیت‌ها و عملکرد دولت برای مردم است.

وی با اشاره به تجدید میثاق با شهدا، ادامه داد: شهدای بزرگوار جان عزیز خود را برای انقلاب و اسلام و کشورمان، فدا کردند و راه شهدا همچنان ادامه دارد و یاد و خاطره همه شهیدان از جمله شهدای مدافع سلامت، مدافع حرم و همچنین شهدای دولت را گرامی می‌داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از افتتاح ۷۳۹ پروژه در هفته دولت در استان هرمزگان خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، بیشتر پروژه‌ها در این هفته از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

رئوفی تصریح کرد: پروژه‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شوند، خدمت صادقانه ای برای مردم است که همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی همچنین با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند، از تلاش‌ و کوشش همه کارمندان تجلیل و قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار