تابناک-امام جمعه جدید قشم گفت: نسبت به مشکلات مردم در جزیره قشم بی تفاوت نخواهیم بود و سعی خواهیم کرد آموزه های امامین انقلاب را در منطقه جا بیاندازیم.
کد خبر: ۹۸۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 27 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در مراسم معارفه خود اظهارداشت: باید از خداوند بخواهیم ما را در مسیری قرار دهد که در سنواتی که خدمت می کنیم اعمالمان خدایی باشد چرا که کلید ماندگاری اعمال در همین خدایی بودن آن است.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: ما عِنْدَکُمْ يَنْفَدُ وَ ما عِنْدَ اللَّهِ باقٍ وَ لَنَجْزِيَنَّ الَّذينَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا يَعْمَلُونَ به این معنا که هر چه نزد خداوند است باقی می ماند و علت ماندگاری قیام سیدالشهدا(ع) و عیدالله الاکبر غدیر در طول تاریخ همین خدایی بودن و اضافه شدن به خداوند است.


حاجبی، علمای شیعه و سنی و جوانان مومن و متعهد قشم را سرمایه های اصلی جزیره قشم دانست و گفت: تلاش می کنیم نماز جمعه در قشم محلی برای ربط افراد با ولایت ولی امر مسلمین باشد چرا که با این ربط به ولایت است که افراد به رستگاری می رسند.


امام جمعه قشم تصریح کرد: از کنار مشکلات مردم در جزیره قشم بی تفاوت گذر نخواهیم کرد و سعی خواهیم داشت آموزه های امامین انقلاب و سردار دل ها را در جزیره قشم نهاینه سازی کنیم و در این راه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ما خواهد بود.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار