تابناک-مسئول هیئت شهدای گمنام بندرعباس از اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذا برای نیازمندان به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 26 July 2021

 حجت السلام والمسلمین محمد جواد زارع در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس، اظهار کرد: عید سعید غدیر یکی از اعیاد بزرگ و مهم دین مبین اسلام است که باید بیشتر و باشکوه تر در جهت احیای شعائر این عید سراسر نور گام برداشت.

وی در ادامه افزود: مجموعه هیئت شهدای گمنام بندرعباس با مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) قصد دارد پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به مناسبت عید سعید غدیر خم اهدا کند.

روحانی هیئت شهدای گمنام بندرعباس اقلام جهیزیه را شامل یخچال، فرش، گاز، جاروبرقی، سرویس قابلمه، سرویس خواب، کپسول و... عنوان کرد.

حجت السلام والمسلمین زارع با بیان اینکه بنابر احادیث و روایات اطعام دادن به فقرا در عید غدیر را یکی از پرفضیلت ترین اعمال نامید و گفت: در همین راستا هیئت شهدای گمنام بندرعباس اقدام به پخت و‌توزیع 5 هزار پرس غذا بین نیازمندان می کند.

وی در پایان بیان کرد: خیرین و مردم نوعدوست در جهت احیای شعائر این عید بزرگ می توانند کمک ها و نذورات خود را به حساب مشترک هیئت شهدای گمنام بندرعباس 6063-7370-0486-3914 به نام آقایان محمدی نسب و زارع واریز نمایید.

لازم به ذکر است، هیئت شهدای گمنام بندرعباس یکی از هیات فعال مذهبی استان هرمزگان است که علاوه بر برگزاری مراسمات مهم و جلسات هفتگی در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی، همراه اقدامات فرهنگی و محرومیت زادیی را در برنامه خود دارد که مورد توجه و استقبال مردم قرار می گیرد.

برچسب ها: اطعام غدیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار