تابناک- بعد از انتشار اخباری منبی بر واگذاری هایی به معاونین منطقه آزاد قشم؛با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک در سال ۹۹ به برخی از مدیران تشکیل شد.
کد خبر: ۹۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 26 July 2021


به گزارش خبرنگار تابناک از قشم، مدیر بازرسی،نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان با توجه به گزارش ها و مباحثی که اخیراً در فضای مجازی در خصوص واگذاری املاک در سال ۱۳۹۹ به برخی از مدیران مطرح و موجب ایجاد فضای تشویش و نگرانی در بین مردم عزتمند جزیره قشم گردیده، خبر از تشکیل کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک به برخی از مدیران به دستور درویش پور مدیر عامل سازمان داد.
شاملو با اشاره به ایجاد فضای نگران‌کننده در بین قشموندان گفت: دکتر درویش پور مدیرعامل محترم سازمان همواره در تمام جلسات و مجامع عنوان می‌نمایند؛ حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه باید سرلوحه کاری مدیران باشد و خودشان نیز در عین تلاش شبانه‌روزی در جهت پیشبرد امور سازمان، توسعه جزیره قشم و رضایتمندی و خدمت به مردم ، حفظ سلامت، رعایت قوانین و مقررات و ضوابط را در همه امور در جهت شفافیت و جلوگیری از فساد و تبعیض برای همه مدیران امری واجب می‌دانند.
وی افزود مدیرعامل سازمان به محض اطلاع از اخبار واگذاری ها در فضای مجازی در روزهای گذشته، به فوریت دستور تشکیل هیاتی مرکّب از مدیر کل حراست سازمان مدیر بازرسی، نظارت و ارزشیابی عملکرد و مشاور حقوقی مدیرعامل را جهت بررسی دقیق و موشکافانه موضوع صادر نمودند.
مدیر بازرسی سازمان ادامه داد؛ تیم مذکور با مسئولیت مشاور حقوقی مدیرعامل در حال بررسی همه ابعاد شکلی، ماهیتی و صحت و سقم موضوع بوده و به یاری خداوند متعال به زودی نتایج آن به استحضار عموم مردم بزرگوار جزیره‌ قشم خواهد رسید.
شاملو افزود طبق دستور مدیرعامل محترم سازمان تمامی پرونده ها مورد بررسی مجدد قرار گرفته و ضمن حفظ آبروی افراد، در هر موردی اگر ذره‌ای تخطی از قانون و ضوابط صورت گرفته باشد اقدام قانونی از جمله اقاله، فسخ و معرفی متخلفان به دستگاه قضایی صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار