تابناک-فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 6 هزار و 180 سری جهیزیه بین زوج های جوان در هرمزگان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 25 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی استان هرمزگان اظهارداشت: مردم هرمزگان بسیار نجیب و بزرگوار هستند و می توان گفت نجیب ترین مردم کشور می باشند چرا که حضور ما در برخی نقاط کشور به دلیل اتفاقات و سر و صداهایی است که راه امی افتد اما در استان هرمزگان اینچنین نیست.


وی افزود: از همه زحماتی که مردم عزیز هرمزگان طی رزمایش های مواسات و همدلی و کمک های مومنانه کشیدند تشکر می کنیم.


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بیان کرد: حرکت خوبی در کشور توسط سپاه پاسداران آغاز شده است و ما خودمان هم فکر نمی کردیم اینچنین حرکت فراگیر شود.


سردار حزنی تصریح کرد: در استان هرمزگان تاکنون 6 هزار و 180 سری جهیزیه توسط رده های مختلف سپاه پاسداران بین زوج های جوان توزیع شده است و برای سال 1400 برنامه داریم که 2 هزار سری جهیزیه دیگر در استان توزیع کنیم.

 

وی عنوان کرد: در ابتدای شروع کار اهدای جهیزیه ها حدود 9 قلم از اجناس خارجی بودند و ما از این بابت خجالت می کشیدم اما امروزه همه محصولات اهدایی در جهیزیه ها تولید داخلی است و از این بابت افتخار می کنیم.

 

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه بایستی در رابطه با ازدواج آسان در جامعه موج آفرینی کرد خاطرنشان کرد: ازدواج دارای آثار و برکات فراوانی است و اگر همراه با فرزند آوری شود آثار آن دوچندان خواهد شد.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار