تابناک-حسین رییسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی از کانون پرورش فکری شهرستان جاسک بازدید کرده و بر لزوم سرمایه‌گزاری معنوی، برای ساختن آینده‌‌ی زیبای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 25 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،حسین رییسی  ضمن بازدید از کتابخانه و سالن آمفی تئاترکانون پرورش فکری جاسک در نشستی فرهنگی گفت: کودکان و نوجوانان از مهمترین اقشارجامعه هستند؛ سرمایه‌گزاری معنوی، برای ساختن آینده‌‌ی زیبای کودکان و نوجوانان ضروری است.

وی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی است که به نیاز این قشر، به صورت موثر و مفید پاسخ خواهد داد.
الهام اشرافی جاسکی مسئول کانون پرورش فکری جاسک ضمن اظهار خرسندی و تشکر از توجه و حضور نماینده مردم جاسک در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت کل دانش‌آموزی شهرستان جاسک قریب به ۱۵هزار نفر می‌باشد که از این تعداد قریب به ۵ هزار نفر جمعیت دانش آموزی شهرجاسک و قریب به ۱۰هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی روستاهای شهرستان جاسک می‌باشد.
اشرافی افزود: بانگاه به این جمعیت دانش آموزی و همچنین با توجه به استقرار صنایع در پایتخت مکران(شهرستان جاسک)ما شاهد افزایش جمعیت خواهیم بود و به تبع آن افزایش جمعیت دانش آموزی هم در پی خواهدداشت.
 وی گفت: با نگاه به اهداف معاونت  فرهنگی کانون پرورش کشور به رشد و پرورش استعداد ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان و توسعه عدالت محور فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار و محروم، باشعار آینده ساختنی است، می‌توان چشم‌اندازی زیبا برای کودکان و نوجوانان جاسکی ترسیم کرد.
درخواست مساعدت جهت راه‌اندازی کانون پرورش فکری در شهر لیردف، کانون پرورش فکری در حوزه غرب شهرستان جاسک، راه اندازی ۲ واحد سیار‌روستایی کانون پرورش از جمله مطالباتی بود که از سوی کانون این شهرستان مطرح گردید.
در ادامه نشست رییسی قول مساعد جهت پیگیری و پاسخ به درخواست‌های حوزه کودک و نوجوان شهرستان جاسک را داد.
کلمات کلیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار