تابناک-یعقوب دبیری نژاد منتخب ششمین دوره شورای شهر بندرعباس از مردم و متقاضیان تصدی شهرداری بندرعباس خواست نام و مشخصات فرد مورد نظر خود را برای او ارسال کنند.
کد خبر: ۹۷۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ 18 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛یعقوب دبیری نژاد، منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس، با انتشار اطلاعیه ای، از داوطلبین سمت شهرداری بندرعباس، جهت بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی آنها دعوت نمود.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است.


بسمه تعالی
محضر مردم شریف بندرعباس
باسلام
احتراماً، با عنایت به اینکه یکی از مهم ترین وظایف شورای شهر در آغاز هر دوره، انتخاب شهردار می باشد و نظر به تاثیر مستقیم این موضوع با آسایش روحی و جسمی چهار سال آینده شهروندان، با همکاران عزیزم در شورای شهر ششم راهکارهای معرفی بهترین گزینه های ممکن جهت معرفی به صحن شورا جهت کسب رای اعتماد را بررسی نمودیم و در نهایت تصمیم بر آن شد تا هر کدام از همکاران دو نفر از بهترین گزینه های مدنظرشان را جهت بررسی سوابق و صلاحیت لازم، و در نهایت رای گیری از میان آنها، به صحن شورا معرفی نمایند.
با عنایت به اینکه ، معرفی و رای اعتماد به اصلح ترین گزینه را امانتی از سوی همشهریان عزیزم می دانم، و جهت دوری نمودن از هر گونه جهت گیری سیاسی و اغراض شخصی، تصمیم بر آن گرفتم تا دو گزینه پیشنهادی خودم را، همچون رویه جاری برای گزینش شهرداران برخی کلانشهرهای کشور از طریق فراخوان انتخاب نمایم.
لذا بدینوسیله از همه داوطلبینی که برای معرفی به صحن شورای شهر (بر اساس آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب 1397/04/10 هیئت وزیران) حائز شرایط داوطلبی هستند، درخواست دارم سوابق تحصیلی، شغلی و اجتماعی خود را منضم به سرفصل های برنامه اجرایی مدنظرشان، حداکثر تا اول مرداد ماه به آدرس ایمیل اینجانب dabiri_65@yahoo.com)) ارسال نمایند تا در نهایت دو نفر از داوطلبین جهت بررسی توان اجرایی و مدیریتی به عنوان گزینه های مدنظر اینجانب به صحن شورا معرفی گردند. ضمناً، اسامی و سوابق ارسالی سایر افراد نزد اینجانب کاملاً محرمانه خواهد بود و پس از انتخاب شهردار، کلیه مدارک دریافتی به جهت حفظ جایگاه و شان داوطلبین گرامی معدوم خواهد شد.

یعقوب دبیری نژاد
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس

فراخوان نامزدهای تصدی شهرداری بندرعباس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار