تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: اولویت و همهٔ تلاش دستگاه قضایی نهادینه کردن ارتباط با مردم بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.
کد خبر: ۹۷۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 10 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان با علی صالحی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت های اصلی قوه قضاییه است خاطرنشان کرد: همهٔ تلاش دستگاه قضایی نهادینه کردن ارتباط با مردم بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

وی بر اهتمام ویژه به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی پیرامون اقامه نماز نیز تأکید کرد و اظهار داشت: ترویج معنویت در دستگاه قضایی موجب ایجاد نشاط و افزایش کیفیت عملکرد کارکنان اداری و قضایی خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان در ادامه با یادآوری تأثیر روحیه جهادی، ولایی و انقلابی کارکنان دادگستری استان در کسب رتبه‌های برتر کشوری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ارزشمند روحانیت معظم ، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین محلی در جهت فسخ خصومات و اشاعه فرهنگ صلح و سازش همواره به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان می باشد.

گفتنی است ، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان نیز با تقدیر و تشکر از عملکرد موفق دستگاه قضایی استان در زمینه نشر و گسترش فرهنگ نماز، ابراز امیدواری کرد این دستاوردها تداوم یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار