تابناک- کاندیدای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت:این دروغ بزرگی است که برای تامین منابع یارانه ۴۵۰ هزارتومانی بنزین را ۱۰ هزارتومان خواهم کرد
کد خبر: ۹۷۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 18 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛محسن رضایی با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در انتخابات مشارکت کرد و سپس با حضور در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ملت شریف ایران، ملت امام حسین، از همه کسانی که تصمیم گرفتید رای دهید و رای دادید و رای خواهید داد صمیمانه سپاسگزارم، اما صحبت با کسانی است که با صندوق رای قهر کردند. شما حق دارید ولی مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از همه شما تقاضا می کنم بیایید رای دهید و به شما قول می دهم ما به فضل الهی اقتصاد و معیشت شما را حل می کنیم. به شایعات توجه نکنید. ما محکم در صحنه هستیم و به فضل الهی از امسال تحولات بزرگی در اداره کشور شروع خواهد شد. از همه مردم عزیز تقاضا می کنم بیایید پای صندوق رای. اداره زندگی شما برای ما مهم است. حضور شما در انتخابات باعث تقویت اقتدار و امنیت ایران خواهد شد و شما با حضور در صحنه به آینده فرزندان و خودتان رای می دهید و نقش موثری در ساختن این کشور دارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ادامه تصریح کرد: من محسن رضایی به عنوان سرباز وطن دست تک تک شما را می بوسم که حماسه بزرگ تاریخی می آفرینید. قول من به مردم سربازی است، از جنس سلیمانی و باکری ها است. قول من این است که به تمام حرف هایی که زدم عمل خواهم کرد. مطمئن باشید من بیشتر از آن عمل خواهم کرد. مسئله یارانه ۴۵۰ هزار تومان، مسئله حقوق خانم های خانه دار که در رنج هستند، مسئله مسکن با زمین ارزان از سوی دولت و وام های ۵۰ ساله، کسب و کار های خانگی حداقل مسائلی است که من دنبال خواهم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: معتقدم ما باید اقتصاد را از خانه شروع کنیم تا به تولید ثروت برسیم به همه قول هایی که دادم عمل خواهم کرد. مردم ایران هر تصمیمی که بگیرند بنده دست آنان را خواهم بوسید و به عنوان سرباز وطن تا آخرین قطره خون از ملت ایران و نظام اسلامی دفاع می کنم.

وی افزود: در صورتی که ملت به من اعتماد کنند بنده از همه توانایی های کشور چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، برادران اهل سنت، اقوام ایرانی استفاده خواهم کرد. باید بسیج عظیمی به وجود بیاوریم تا تحولات بزرگ رقم بزنیم. کشور را نمی توان با قطار کوچک جلو برد. قطار حرکت باید بزرگ شود تا همه ملت ایران در آن جای گرفته و بتوانیم این عقب ماندگی ها را جبران کنیم. بنده از همه کسانی که دست در وضعیت کنونی نداشته و عامل اصلی وضعیت کنونی نیستند حتما استفاده خواهم کرد.

وی در پایان افزود: این دروغ بزرگی است که برای تامین منابع یارانه ۴۵۰ هزارتومانی بنزین را ۱۰ هزارتومان خواهم کرد. قیمت بنزین و گازوئیل در دولت من به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد. برای دادن یارانه ها و حقوق خانم های خانه دار از منابعی غیر از فراورده های نفتی استفاده خواهم کرد. قیمت ارز را تثبیت خواهیم کرد. مسئله برجام باید به سرعت حل شود. ما از آمریکایی ها و اروپایی ها خواهیم خواست در اسرع وقت به تعهدات خود برگردند و تغییری در ساز وکار قبلی ندهند تا بتوانیم تعامل بهتری در روابط بین الملل داشته باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار