تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی باشند.
کد خبر: ۹۷۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 18 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده پس از حضور در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود، اظهارداشت: بی شک انتخابات مصداق بارز قیام الله است که مردم ما به صورت فردی یا جمعی خود را آماده حضور در این حماسه بزرگ کرده اند.

وی اظهار کرد: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی باشند.

عبادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز، مومن و انقلابی در استان هرمزگان دعوت می کنم که یک بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی توطئه کرکس‌های دوران را خنثی کرده و و پیوندی دوباره با آرمان های امام , شهدا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ببندند و دشمنان را مأیوس و ناکام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خواب‌های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر می‌کند، اضافه کرد: مردم با بصیرت هرمزگان می‌دانند که هر مکانی که بمباران تبلیغاتی دشمن است، نیروهای متخصص و خالص و انقلابی فعالیت می‌کنند و باید همین افراد برای دولت و شورایی کارآمد انتخاب شوند.

وی ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبادی زاده عنوان کرد: بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

 امام جمعه بندرعباس در پایان گفت: انتخابات، میدان عمل و فرصت بی‌بدیلی است که حضور حداکثری و تأثیرگذار مردم در پای صندوق‌های رأی، می‌تواند ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنانِ این ملت را مأیوس و ناامید کند. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار