تابناک-"مجتبی قهرمانی" دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان طی بیانیه ای از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.
کد خبر: ۹۷۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 17 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛"مجتبی قهرمانی" دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان طی بیانیه ای از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است؛

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

️ برگزاری انتخابات آزاد و حق تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که بر مبنای مردم سالاری دینی محقق شده است.

️ملت رشید و غیور ایران اسلامی، همواره در پرتو همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی ، با صلابت و از خودگذشتگی در جهت حفظ آرمان های حق طلبانه خود ، محکم و استوار ایستاده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب نموده است.

️بی تردید ، حضور حماسی و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز همچون همیشه ؛ ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و باطل السحر توطئه های شوم دشمنان ملت مسلمان ایران خواهد بود.

️به همین مناسبت و از باب" تواصی به حق" از آحاد ملت شریف و عزتمند ایران به ویژه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان که همواره پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور رسانده‌اند ، دعوت می نمایم تا در تبعیت از منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این بار نیز همچون همیشه با حضور گسترده در پای صندوق های رأی ، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر حماسه و افتخار این مرز و بوم رقم بزنند.

مجتبی قهرمانی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار