تابناک-رئیس ستاد ایران بزرگ اقتصادی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان گفت:دکتر محسن رضایی به دنبال ساخت ایران بزرگ اقتصادی است
کد خبر: ۹۷۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵ 17 June 2021

عبدالله خیده رئیس ستاد ایران بزرگ اقتصادی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در هرمزگان اظهار داشت: ایران بزرگ اقتصادی زمانی محقق می شود که فردی دارای بینش صحیح اقتصادی با شناخت کامل ظرفیت ها و راه دروهای اقتصاد ایران در عالی ترین مقام اجرایی کشور قرار بگیرد.


وی افزود: این شخص می تواند سرمایه های سرگردان در کشور را به سوی تولید سوق دهد و از سرمایه گذاران و تولید کنندگان حمایت های واقعی را در دستور کار قرار دهد لذا در این صورت می توانیم شاهد مسابقه برای توسعه و افزایش تولید در کشور باشیم.

خیده تاکید کرد: در طرح ایران بزرگ اقتصادی به دنبال این هستیم که کشور را تبدیل به یک کارگاه بزرگ تولیدی کنیم که تمام موانع از سر راه تولید برداشته شده است.


وی تصریح کرد: تشکیل ایران بزرگ اقتصادی محور های گسترده دیگری هم دارد که می توان به اصلاح فرآیند مالیات ستانی، جلوگیری از خام فروشی نفت، افزایش تعاملات سازنده با دنیا به ویژه همسایگان، مهار نقدینگی و سر ریز کردن آن به تولید اشاره کرد.


رئیس ستاد ایران بزرگ اقتصادی استان هرمزگان در پاسخ به سوالی در رابطه با یارانه 450 هزار تومانی خاطرنشان کرد: ما کشور فقیری نیستیم و الحمدالله از لحاظ منابع بسیار غنی هستیم اما متاسفانه حجم بالایی از ثروت و پول از جمله در استان هرمزگان توسط رانت های عظیم به جیب عده ای خاص می رود با برگرداندن این پول ها از جیب رانتخواران به دست دولت می توان منابع مورد نیاز یارانه 450 هزار تومانی را تامین کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار