تابناک-عضو شورای راهبردی ستاد دکتر محسن رضایی در هرمزگان از تدوین برنامه جامع انقلاب اقتصادی استان هرمزگان توسط محسن رضایی برای عملیاتی شدن در دولت اقدام و تحول خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 16 June 2021

دكتر مريم پاسالار مشاور رسانه ای شبکه نخبگان کشور محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: با شناختي كه بنده از دكتر محسن رضايی دارم مطمئن هستم كه در دولت ايشان ايرانی آباد و عاری از فقر خواهيم داشت؛ لذا با مشاهده برنامه های دكتر محسن رضايی ميتوانيم به اين درک برسيم كه ایشان درک جامعی از مشکلات کشور و راه حل های حل مشکلات را رسیده است.

وی افزود : برنامه اقتصادی دكتر رضايی بسیار جامع، کامل و فراگیر است تنها یکی از طرح های ایشان که تشكيل ايالت های اقتصادی است می تواند بسیاری از چالش های استان ها مخصوصا استان هرمزگان را حل و فصل کند.

پاسالار بیان کرد: طبق طرح ایجاد ایالت های اقتصادی بایستی بخش عمده ای از درآمدهای هر استان صرف اداره امور خود استان شود و با توجه به اینکه استان هرمزگان قلب تپنده اقتصاد كشور و یکی از پردرآمد ترین استان های کشور است می تواند موجب پیشرفت چشمگیر استان شود.


وی با تاكيد بر اينكه دكتر رضايی در حوزه زنان نيز برنامه هاي كاملی دارد گفت: پرداخت حقوق ماهيانه به زنان خانه دار يكی از بهترين ایده هایی است كه توسط دکتر محسن رضایی مطرح و برنامه ریزی شده است و با یک تیر می تواند چند نشان بزنید.


عضو شورای راهبردی ستاد دکتر محسن رضایی در هرمزگان تصریح کرد: احیا و حفظ کرامت زنان خانه دار، احیای اعتماد به نفس بانوان خانه دار، حفظ استقلال مالی، برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و از بین بردن تبعیض ها در حوزه زنان از اهداف اصلی پرداخت حقوق به زنان خانه دار است.

رئیس ستاد مردم نهاد دکتر محسن رضایی در هرمزگان خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه دکتر رضایی تدوین برنامه جامع انقلاب اقتصادی استان هرمزگان در حدود 100 صفحه است در این برنامه، ظرفیت های استان به صورت کارشناسی و دقیق شناسایی شده و برای بهره وری و استفاده دقیق و بهتر از آن ها برنامه ریزی شده است.


پاسالار تاکید کرد: تدوین سند و برنامه انقلاب اقتصادی فقط محدود به استان هرمزگان نیست بلکه برای تمام استان های کشور انجام شده است و این از نقاط قوت دکتر محسن رضایی برای انتخابات 1400 است.


وی عنوان کرد: قطعا ملت بزرگ ایران با صلابت و شکوه روز 28 خرداد پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد و با آگاهی و بینش صحیح فردی اصلح ، دارای برنامه و کارنامه را در راس امور اجرایی کشور می گمارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار