تابناک-بیانیه‌ای با دعوت از صنعتگران، معدنکاران، اصناف، بازاریان و اعضای محترم تحت پوشش اتحادیه های صنفی استان هرمزگان برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد ماه را استمرار مردم سالاری دینی و عزم و اراده ملی ایرانیان از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان صادر شد
کد خبر: ۹۷۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 16 June 2021

 به گزارش تابناک از هرمزگان خلیل قاسمی در بیانیه ای نوشت:

   متن بیانیه بشرح ذیل آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم
مردم شریف استان هرمزگان، خانواده بزرگ صنعت، معدن، تجار ، صنوف و بازاریان عزیز

موسم انتخابات در کشور، بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم سالاری دینی، فراهم آورده است.
"انتخابات" به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی سالهای گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است. حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.
سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.
بی‌تردید حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه مردم ، بویژه خانواده بزرگ صنعت، معدن، تجار، بازاریان و صنوف گرانقدر در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز 28 خرداد ماه نوید بخش کشوری مقتدر و درخور شایستگی‌ بوده و شاهد استانی آباد و توسعه یافته خواهیم بود.
در پایان مجددا ضمن دعوت از جامعه بزرگ صنعتگران، معدنکاران، بازاریان، تجار و صنوف محترم برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رای برای همه بزرگواران آرزوی موفقیت نموده و امید آن داریم با همدلی و همراهی همدیگر، در راستای توسعه بیش از پیش استان هرمزگان گامهای موثری برداریم.

خلیل قاسمی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار