تابناک-پسر بزرگ خانواده که در این چهارسال و نیم و بعد از فوت پدر، سرپرستی خانواده را برعهده داشته است و حال نامزد مورد علاقه اش را یافته است و دارایی شان را جمع و جور کرده اند تا بزودی بساط عروسی را آماده و پسر ارشد خانواده را داماد کنند که براثر واژگونی اتومبیل به دلیل شکستگی پل در جاده ای ودر شبی بارانی، صدمه می بیند و به کما می رود.
کد خبر: ۹۷۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 15 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان حال بیش از 17 ماه از آن شب تلخ می گذرد. سه ماه بیمار در بیمارستان بستری می شود وبعد بنا به تشخیص پزشکان، بیمار را به خانه می آورند و پزشک معالجش به خانواده اش امیدواری می دهد به مرور زمان بیمارشان بهبود یابد و از کما خارج شود. آنها مجبور می شوند از روستایی دوردست به بندرعباس بیایند تا جوان 28ساله بیمار بتواند در هفته ای 4جلسه فیزیوتراپی در منزل دریافت کند که هزینه هر جلسه فیزیوتراپی هم 170 هزار تومان است. مجبور می شوند اندوخته ای که برای عروسی فرزندشان بوده و دام طیور و در یک کلام تمام دارایی شان را در این یک سال و نیم برای درمان هزینه کنند. آنها که خانه ای را در کوچه قدس 5 چهارراه قدس بندرعباس و روبروی کلینیک مشیردوانی بندرعباس اجاره کرده اند که حالا مهلت قرارداد تمام شده است و صاحبخانه از آنها خواسته خانه را تخلیه کند تا بفروشد واین خانواده نگران هستند که با مبلغ 20 میلیون تومان پول ودیعه شان، نمی توانند خانه ای را در مکانی دیگر اجاره نمایند. سه ماه (چهار ونیم میلیون تومان) هم نتوانسته اند کرایه را پرداخت کنند. گرچه که دولت اعلام کرده است قراردادهای اجاره بصورت خودکار یک سال دیگر تمدید شده است، اما خانواده این بیمار کمایی نگرانند که صاحبخانه این موضوع را تمکین نکنند و آنها را مجبور به تخلیه خانه کند و مشکلی بر مشکلات شان افزوده شود.
ماه قبل که یخچال قدیمی و فرسوده شان سوخت و بیش از یک هفته دارو وغذا را در تشت آب و روبروی کولر نگهداری می کردند تا فاسد نشود که پس از انتشار گزارشی در این خصوص، مرکز نیکوکاری گلشهر بندرعباس، یخچال را برایشان تامین کرد. البته خودشان کولر، چراغ گاز و امکاناتی هم ندارند که بتوانند به خانه ای دیگر بروند که اگر آن خانه فاقد کولر، چراغ گاز و... باشد، با مشکل مواجه می شوند.
بایستی آب میوه طبیعی یا مصنوعی و پودر انترامیل (هر قوطی 83هزار تومان برای مصرف یک روز) را از طریق سوند معده به بیمار بدهند که بدلیل مشکل‌ مالی، هرقوطی این پودر را هر دو روز به وی می دهند. در واقع ماهی دو ونیم میلیون تومان فقط هزینه این پودر می شود که به عنوان تغذیه به بیمار می دهند. آنها نیاز پوشاک بزرگسال، میوه و آبمیوه گیری برقی، پودر انترامیل، تشک مواج و... هم دارند و توان مالی ندارند و نیازمند حمایت نهادهای حمایتی و خیرین هستند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیمار و خانواده اش به غیر از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشند.
شماره تماس 09059787233
6037997947998135مهناز ببربیان تمبت عزیزی

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار