معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اقدامات هرمزگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۹۷۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 15 June 2021

به گزارش تابناک از  هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به جایگاه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضروری است مدیران کل عضو شورا شخصا و با آمادگی کامل در جلسات شرکت کنند تا جلسات شورا با خروجی مناسبی همراه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در این زمینه شهدای بسیاری تقدیم کرده است و همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اقدامات هرمزگان در زمینه جلوگیری از گسترش و ترانزیت مواد مخدر، اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص آثار مخرب گرایش جوانان به مواد مخدر در بین خانواده ها نقش بسزایی در جلوگیری از گرایش آنها به این ماده خانمان سوز خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در ۲۸ خرداد، خاطرنشان کرد: برای آرامش خاطر مردم و حفظ سلامتی آنها افزایش شعب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اظهار داشت: افرادی که مبتلا به کرونا هستند و دوران قرنطینه را در روز اخذ رای می گذرانند نیاز به خروج از منزل ندارند و با صندوق های سیار آرای آنها اخذ خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: هرمزگان برای برگزاری انتخابات در آمادگی کامل بسر می برد و در شرایط فعلی رسالت همه تشویق مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات است.

 

انتهای پیام /9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار