تابناک-نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استعمار و استکبار را از کشور بیرون کردیم اما استثمار هنوز از کشور بیرون نرفته است.
کد خبر: ۹۷۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ 14 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر محسن رضایی در دیدار ویدیو کنفرانسی با اعضای ستاد های انتخاباتی اش در سراسر کشور اظهار داشت: در 40 سال گذشته کشور را یکبار از استعمار یکبار از استکبار و یکبار از دست اشغالگران آزاد کردیم اما استثمار هنوز از بین نرفته است.

وی افزود: استثمار یعنی ما ثروت خام کشورمان را به خارج بفرستیم و 90 درصد سرمایه ما را خارجی ها ببرند و 10 درصد از آن ما باشد؛ گامی که باید برداریم مبارزه با استثمار است و باید زنجیره ارزش برای خودمان ایجاد کنیم و کالاهای خودمان را به سراسر جهان صادر کنیم تا پولمان در دنیا ارزش پیدا کند.

محسن رضایی تاکید کرد: 2 جراحی بزرگ باید در کشور انجام دهیم؛ اول: در اداره مدیریت کشور که نام آن را اصلاح از درون قدرت گذاشته ایم و دوم معماری نوین اقتصادی که باید با آن ریل اقتصاد کشور را درست کنیم.

وی عنوان کرد: اگر معماری نوین اقتصادی را انجام دادیم و در کنار آن حکمرانی اصلح را قرار دادیم یک انقلاب بزرگ در کشور ایجاد می شود و فقر و تبعیض را کنار می زند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: متاسفانه ایران تبدیل شده است به آزمایشگاه و پرورش روسای جمهوری که هیچ برنامه ای ندارند؛ ما نمی توانیم این اوضاع را ادامه دهیم ؛ باید از تکرار دولت های گذشته ولو با چهره های جدید  جلوگیری کنیم چرا که سم مهلک آینده ایران  است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار